Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romkabouter schreef:Als ik je een halsband om doe Rob, kan ik dan ook meedoen?
Pannenkoek schreef:Romkabouter schreef:
Als ik je een halsband om doe Rob, kan ik dan ook meedoen?
latnahc2 schreef:waar kan ik hier meer info over vinden vind het wel intresant
Nu kan ik vast even spieken welke oefeningen ik moet doen voor de training in Januari
.sjuutje schreef:Ohhhh, dat is leuk!
Ik had er vaag wel eens van gehoord maar meer dan vaag niet. Maar het komt mooi uit want ik woon in de buurt van de OAK Ranch en kom zeker kijken. Het staat op de kalender. Mijn paard zal nog niet zover zijn en met de aanschaf van een hond zijn we nog bezig.....
De foto's zien er goed uit. Train je de hond met clickertraining of "gewoon" met een brokje? Ik zie nl. dat je op 1 van de foto's iets uit je jaszak haalt en je hond kijkt erg verwachtingsvol omhoog.
Groetjes, SUsan
piggeljay schreef:sjuutje schreef:Ohhhh, dat is leuk!
Ik had er vaag wel eens van gehoord maar meer dan vaag niet. Maar het komt mooi uit want ik woon in de buurt van de OAK Ranch en kom zeker kijken. Het staat op de kalender. Mijn paard zal nog niet zover zijn en met de aanschaf van een hond zijn we nog bezig.....
De foto's zien er goed uit. Train je de hond met clickertraining of "gewoon" met een brokje? Ik zie nl. dat je op 1 van de foto's iets uit je jaszak haalt en je hond kijkt erg verwachtingsvol omhoog.
Groetjes, SUsan
mag het ook A OK Ranch zijn
bliblablibla schreef:hier ook de vorderingen van mijn vader met Snoops Hollywood Springtime (v.Hollywood Reckless)
met onze border collie Fan