Lieve Marinus. Ik dacht dat de tranen op waren maar ze komen meteen weer als ik foto's van je aan het zoeken ben..
DTA finals AOK ranch...yeah you saw me..
Zeijen..balkje trail..Waar ook alweer??
Zeijen western challenge finals met Willem tadaraaaaaa
en pondering life...
Marinus: There's a whole in my heart that can only be filled by the truth. Ik mis je Ook al hebben we elkaar niet zo enrom lang en enorm intens gekend ik mis je TOCH!
Wat een mooie foto's van Marinus weer! En idd.. dacht ook dat de tranen nu wel op waren... niet dus... Vooral die laatste is erg mooi.. maar die derde brengt ook weer een lach tevoorschijn... maffe Marinus... Thanks for sharing Kayila!
piggeljay
toen ik dit weekend naar bunschoten reed, had ik de radio aan staan, en plotseling kwam het lied "if tomorrow never comes will she know how mutch i loved her." ik kon het niet helpen maar heb het keihard meegezongen. voor marinus en nu ik zijn foto's terug zie.... heeft hij ooit geweten hoeveel wij van hem hielden?
Ja, piggeljay, dat wist hij... dat weet ik zeker. En ook nu ziet hij het... denk echt dat hij nog onder ons is en ons verdriet en gemis ziet. Maar dit heeft me idd wel weer doen beseffen dat we vaker moeten uitspreken dat we mensen liefhebben, niet zomaar dingen voor lief nemen en als vanzelfsprekend beschouwen... Live each day like it's your last...
WB: zoals jouw foto's zijn, zo herinner ik me hem ook toen ik op 6 november vorig jaar de hele dag samen met hem door "zijn" bos heb gereden. Kayila, wat een prachtige foto's. Ik moest ook weer even slikken.
Marinus bij z'n twee "dikke vriendinnen" zoals hij ze altijd noemde. God...Ik heb steeds het gevoel dat ik de auto moet nemen en tot daar rijden om dan te zien dat het niet echt is gebeurd...of hij zal één dezer wel weer eens bellen...ik kan het nog steeds niet vatten...
Sorry, ik ben met dit forum niet vertrouwd en krijg de foto niet geplaatst. Hulp is welkom.
Wel raar, ik zag Marinus alleen vroeger op shows, al eeuwen geen contact meer en niet meer aan hem gedacht behave bij het lezen van zijn verhalen en berichten maar ik kijk elke dag wel even hier naar de foto's. Ben blij dat je zo nog een mooie gedachte aan iemand kunt bewaren !!!
In overleg met MLGE, deze 2 foto's die gemaakt zijn met een telefoon op het feest van de NK
Dat was echt een toffe avond. Marinus bleef maar water halen en iedereen van water voorzien en nat spuiten omdat we het allemaal zo warm hadden. Volgens mij heeft hij zijn flesje wel 20 keer gevuld.