Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daarom zeg ik ook, ik wil ook nog een keer een parcours springen, wil dat cutting nog een keer proberen, mennen (wie weet ook wat endurance/eventing
) wil alles gewoon een keer geprobeert hebben 

voorlopig hou ik het bij dressuur en western voor 'tussendoor'.
spinner schreef:een internet cafe, waar ik onder het genot van een biertje de video's heb bekeken.die komt vanzelf weer langs
Nou Dressl0ver je weet wat je te doen staat
Dat dressuurzadel is zo verkocht hoor
DresslOver schreef:maar nu ga ik ook echt een keer dat cutting doen, ik heb een filmpje nog op mn pc staan van een deel van de cutting ik zal vanmiddag als ik tijd heb (moet zo mijn boeken gaan kaften) dat filmpje wel uploaden het filmpje is wel lang dus zal even tijd nodig hebben.
Zie hier het resultaat (cuttingfilmpje):PeterV schreef:spinner schreef:een internet cafe, waar ik onder het genot van een biertje de video's heb bekeken.die komt vanzelf weer langs![]()
Dapper hoor zoveel video materiaal, behalve één filmpje dan.![]()
Maar weet je, ik begrijp helemaal niet waarom jij het dressuur niet vaarwel zegt.
Als ik de video’s zo bekeken heb, kan ik eigelijk maar één ding verzinnen, waarom je het niet doen zal. Op de dressuur video kan ik duidelijk de viskraamwerking van het dressuur waarnemen, en ja helaas, worden de proven bij ons niet voorgelezen.![]()
In onze ambiance hoor je van die heerlijk western klanken op de achtergrond, en is het publiek vaak wat rumoeriger aanwezig.
Die spijkerbroek staat je trouwens heel goed, en over de kleur van je haren zal ik maar niks zeggen, want anders roepen andere weer, als het bij jou blond is, dan is het goed.![]()
Okay, zal een beetje toe geven, dat als jij je blonden haren onder een cap verstopt zou hebben, dat ik dan wat objectiever je rijstijl beoordeeld zou hebben, maar het zit in mijn aard opgesloten dat het oog ook wat wil, en vind ook dat jij na je tweede les, gewoon je cap aan de willigen moet hangen, en die vervangen moet voor een hoed.![]()
Een paar mooie boots erbij kopen, en geloof me, dan is het plaatje af.![]()
Volgens mijn, als jij nog een paar lessen neemt bij Wendy, kunnen wij jou wel welkom gaan heten bij de minder in de krul rijdende onder ons. Deze wat lossere, minder stijve, way of life rijstijl, die oog waarschijnlijk er zo makkelijk soms uitziet, is de snelst groeiende trouwe viervoeter club, die opzwepend is voor het menselijke gestel, maar dan zonder zweep.![]()
Pfff ik weet niet goed hoe ik het je moet uitleggen maar verander gewoon je bokt naam maar in WesternlOver, dan gaat het helemaal goed komen.![]()
![]()
nou peter.. wat jij zegt over die hoed.. die komt er wel hoor
maar dan hopenlijk bij het dressuur
wat je nou zit te brallen over mijn blonde haren..?? tja dan ga ik toch even heel blond doen en vragen; was dat nou positief.. of negatief??
dressuur en western.. tis gewoon een heel ander wereldje.. of ik klaar ben om de dressuur wereld vaarwel te zeggen? ik weet het niet. voorlopig hou ik mijn paardje nog, en ga ik nog minstens eens in de maand lessen bij wendy, en je weet nooit hoe iets kan lopen, ik houd alle opties open.
jullie westernruiters zijn wel erg volhardend hea
pff..
joh, je weet nooit waar het schip strand, maar ik hou het (in ieder geval voorlopig
) bij dressuur, ik blijf wel gewoon lessen bij wendy (want het is toch wel érrrug leuk) en wie weet draai ik wel helemaal om, je weet het nooit!
Best maf
naja, dat zal dan wel denk ik, heb het zelf nog niet gemerkt, op de pc speelt het geluid gewoon op tijd af.. :s
vanavond gaan we weer western rijden, zo meteen nog even op mijn eigen dressuurpaardje een poging doen
arme, arme peter

Pablo_Lover schreef:oke ga het wel een x uitproberen..

DropShot schreef:Pablo_Lover schreef:oke ga het wel een x uitproberen..
kom pris we gaan samen western rijden ik ga het al doen bij mirjam,, dr vriend die bekende western ruiter:P naja ikga het vragen aan dr vriend..