[WN] Iski te hunter JAWEL!!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:47

iski schreef:
CC...ik heb nooit gewild en bedoeld dat iemand mij in de hoedanigheid als Iski serieus neemt.......een soort van alter-ego in flagrante tegenstelling tot de ernst van het dagelijkse leven.

Hmmm handig zo'n alter ego.. maar ik weet niet of ik naar je kan kijken zonder aan die knokkige knietjes te denken.. Ook al zitten die dan verstopt in een wrangler...

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:53

Wranglerbutt schreef:
BlazingBoots schreef:

[edit]
@iski: wordt dit een soort "WB's tekeningen"....dat je even alle klassen langs gaat? (mijn zegen heb je)

Euh.... u haalt de kip en het ei door elkaar WB's tekeningen onstonden pas naar aanleiding van Iski's stukjes

WB...don't sell yourself short.....jouw tekeningen zijn meer 'art' dan mijn epistels...... Ere wie ere toekomt.

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:54

iski schreef:
WB...don't sell yourself short.....jouw tekeningen zijn meer 'art' dan mijn epistels...... Ere wie ere toekomt.
Nietus!

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:55

crazycactus schreef:
iski schreef:
CC...ik heb nooit gewild en bedoeld dat iemand mij in de hoedanigheid als Iski serieus neemt.......een soort van alter-ego in flagrante tegenstelling tot de ernst van het dagelijkse leven.

Hmmm handig zo'n alter ego.. maar ik weet niet of ik naar je kan kijken zonder aan die knokkige knietjes te denken.. Ook al zitten die dan verstopt in een wrangler...

Honey...die knokige rechterknie is het gevolg van een onvrijwillige en onzachte aanraking met een boom 3 weken geleden....je zou die boom eens moeten zien.......

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:56

Wranglerbutt schreef:
iski schreef:
Nietus!

Wellus..enz....
Maar jij hebt een olpleiding gevolgd..ik ben gewoon simpelweg ouder geworden....

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:01

Ouder worden is ook een goede leerschool

Anoniem

Re: Iski te hunter JAWEL!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:03

haha! geweldig!!

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:20

Geweldige foto's hoor Iski.
Ben benieuwd of dit de nieuwe trend gaat worden.

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:28

Heftige foto's Iski!! Heeeeeeeeeeeeeel heftig, ........

4pleasure

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:45

geweldige foto's! de nieuwe trend voor de zomer blijkt geen wit maar roze te zijn

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:54

Wow simpelweg wow, als eigenaar van de roze penny pony heb ik dit in levende lijve mogen aanschouwen en het was geweldig.

Sandy in haar rol als roze penny pony had even haar bedenkingen, maar is wel wat roze gewend en besloot snel tot vriendschap met Iski.

Wat betreft die zak wortelen: dat ziet ze wel zitten en als ik een groom nodig heb ga ik zeker bellen en wie weet wordt het echt een trend! Als Iski nu ook nog weet het rulebook van de AQHA aan te passen gaan we deze zomer allemaal in het roze te hunteren.

Was overig een hele leuke leerzame clinic op Blue Jackeroo Stables. Voor herhaling vatbaar!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 22:56

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Sorry, *grinn* zag een bekende naam voorbij komen en kon me niet inhouden even te gaan kijken...

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:07

Roze staat je heel erg goed Iski Lig alleen wel in een deuk hier

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:08

*komt onder het buro vandaan en veegt tranen weg*
Pfffff Iski man, uhhh ben je dat nog wel, wat zie je eruit!!! Maar stoer gedaan hoor, een man een man en woord een woord

Toekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:24

Iski, you naughty boy!

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:38

WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHA!!!!
Het gaat je verbazingwekkend goed af, alter-ego van iski.
*PROEST*
Geweldig!!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 00:10

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
*Francis kruipt overeind na van haar stoel gerold te zijn, veegt tranen uit d'r ogen om te zien wat ze typt...*
OMG ISKI!!! Hoe kan ik nou nog een normaal gesprek voeren met jou... dat beeld gaat echt NOOIT meer van m'n netvlies!!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 00:50

heb jij de foto`s van ons boktkamp nog niet gezien

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 01:02

Nou Smax kom maar op met die foto's

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 08:10

Geweldig
En niet eens zo ver van de waarheid vandaan.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 08:18

PERSBERICHT,

Naar aanleiding van de jongstleden geplaatste foto’s in dit topic, deel ik u mede dat wij vanaf nu leden kunnen gaan weigeren zonder opgave wat daar de rede van is.
Dit hebben wij besloten vanwege het welzijn van het dier, en dit ook weer naar aanleiding van de geplaatste foto’s waar duidelijk op te zien is, dat er geen blijde mimiek is waar te nemen bij het aangaande paard.

EINDE PERSBERICHT.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 08:52

Haha Thea, geweldige foto's! *klimt weer onder het bureau vandaan en geeft antwoord op leraar die vroeg wat er is *

PeterV schreef:
PERSBERICHT,

Naar aanleiding van de jongstleden geplaatste foto’s in dit topic, deel ik u mede dat wij vanaf nu leden kunnen gaan weigeren zonder opgave wat daar de rede van is.
Dit hebben wij besloten vanwege het welzijn van het dier, en dit ook weer naar aanleiding van de geplaatste foto’s waar duidelijk op te zien is, dat er geen blijde mimiek is waar te nemen bij het aangaande paard.

EINDE PERSBERICHT.

_/o\_

@ Smax: Kom maar op met die foto's!

*EDIT* Leraar probeert nu alle leerlingen bij m'n pc en onder de bureaus weg te halen

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 09:25

whoehahaha, tranen weg pinken van het lachen

geweldige foto's!

nou iski , een woord is een woord bij jou!
ik vrees dat ik ook nog lang deze beelden voor mijn netvlies krijg als ik een bericht van iski lees

Olympia96

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 09:39

Ontzettend coole kledij! Ik stel voor dat deze outfit door de KNHS tot standaard wedstrijdkleding wordt verheven!!!

~ Ben niet helemaal op m'n plekje hier bij de westerns, maar was zeer nieuwsgierig geworden door de topic-titel...~

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 09:51

OK mensen...genoeg gelachen en iedereen weer gewoon aan het werk...en ik? Ga eens rustig nadenken over mijn volgende zet.... Eens ff zien....heb al eens op een ouwe racefiets aan een barrelrace meegedaan, Boktkamp deelnemer geweest, komop Smax...waar blijven de foto's (heb ik zelf ook nog niet gezien....behalve die onderbelichte dan) en Roze Gehuntert, achterstevoren paard gereden, Freestyle ge-traild (als groenteman)..... Ik weet het ff niet meer. Misschien lees ik hier of daar wel een keer iets en laat ik me weer inspireren, Bokkers zijn wat dat betreft leuk en inspirerend volk..

Zal nu snor en baard moeten laten groeien om nog over straat te kunnen.....kom in Beverwijk al helemaal nergens meer binnen en ben als Doorman nu echt uitgerangeert...