Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeterV schreef:Ilindra schreef:Ooh, wat zien die stallen eruit![]()
Daar zou ik nog geen fiets in zetten laat staan een paard
Ooh weet je, wat heb je aan een mooie stal, in de regel zal ik daar mijn fiets niet eens heen brengen.
Zo te zien heeft deze hopaloossa het wel naar de zin, zal mijn niks verbazen dat ie nog kan fietsen ook.![]()
haha, erg groot op de eerste foto, en zo te zien heeft hij het er erg naar zn zin,
ik dacht dat mn vriendin droge humor had, maar dit, ik kom echt niet meer bij,
wahahahahha
Geweldig!!!!!
spatter schreef:francis bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat we zelf iets gaan verzinnen
alleen terug metselen is geen oplossing, hebben we al een paar keer gedaan
het probleem is dat ik wil dat ze volledig bij elkaar kunnen komen zonder dat ze in elkaars stal kunnen vanwege het voer
ik wil dus geen tralies ertussen of zoiets
Ik weet dat aquatherapie goed is voor paarden, maar daarvoor hoeven ze niet te kunnen diepzeeduiken hoor!
PeterV schreef:Durf het bijna niet te vertellen, maar de paarden bij ons moeten zo op stal staan. De vloer is namelijk slecht, en daar zit de beerput onder.

spatter schreef:francis bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat we zelf iets gaan verzinnen
alleen terug metselen is geen oplossing, hebben we al een paar keer gedaan
het probleem is dat ik wil dat ze volledig bij elkaar kunnen komen zonder dat ze in elkaars stal kunnen vanwege het voer
ik wil dus geen tralies ertussen of zoiets
maar op deze manier hebben de muren wel veel te lijden , ze hangen steeds bij elkaar
deze muur was ook één steen hoger, dus 20 cm plus cement hoger
het nadeel van grote stallen is dat ze echt gek kunnen doen in hun stal en vooral lotte(1.15 hoog) kan nog wel een galopje maken
kunnen kijken en niet om je stallen.

(met als gevolg, de hele deur eruit)