[WN] Jaarlingen zijn geen naarlingen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 17:59

@DeepStraw, dit is inderdaad een dochter van Zippin N Investments, die overigens op dezelfde stal staat hoor ( www.double-j-paints.com ) En inderdaad heeft hij al meerdere Champagne kleurige kinderen, waarvan Dance een prachtig exemplaar heeft!

@Xono, helaas! Net toen ik me op hem ging richten waren mijn batterijen leeg! Maar ik zou zeggen, ga eens gezellig bij Justine langs!

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:50

Schitterende dieren! Vooral die laatste, zeer bijzondere kleur!!!

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 20:57

jeddah schreef:
@Xono, helaas! Net toen ik me op hem ging richten waren mijn batterijen leeg! Maar ik zou zeggen, ga eens gezellig bij Justine langs!

Lijkt me hartstikke leuk om al dat mooist eens te zien rondwandelen...maar ik moet me niet gaan verlekkeren op dingen die ik toch niet kan hebben En ik ben nogal hebberig

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 21:00

Haha! Dat gevoel ken ik hoor! Is ook zo moeilijk! Maar dan kom ik thuis en dan zie ik Senna... en Simply... en Rocky... en Sudar... en last but not least Jeddah!! En dan ben ik weer helemaal blij en tevre!

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 21:08

Haha, ja, als ik dan weer op stal kom en ik zie Stip en GB, dan zie ik ook wel dat ik ook steengoede paarden tot mijn beschikking heb...maar toch zou ik die en die er dan nog bij willen hebben En dat gaat helaas niet