[WN] Digger in training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Misz_El

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:41

Zij kent haar paard het beste:) en doet hoe zij het wil...

Ik vind het leuke fotos hoor:)

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:17

XoNo schreef:
Francis, lees maar even omhoog, Stef zei dat dit geen 'fratsen' zijn voor een 3 jarige.

Ho even.. Stef bedoelde dat dat vastbinden geen fratsen zijn voor een drie jarige en dat ben ik met haar eens... maar da's wat anders dan een paard (op een minder dwingende manier) aan teugeldruk laten wennen.. dat kan zát met een drie jarige... en ook wel met een 2 jarige. 't Gaat er om op de manier waarop je dat doet.

Maar idd. let's agree to disagree...

LadyMadonna

Re: Digger in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:22

En gaat het dan om het woord fratsen om omdat ik het zeg xono?

rick_erika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:30

Ik vind het een mooi paardje en ik vind het er eerlijk gezegt best vriendelijk uitzien en als ik zo het stukje van de TS lees gaat dit ook op een vriendelijke manier.

Laat ik het anders zeggen, ik heb al eens ergere dingen gezien.
En ieder heeft zijn eigen manier die hij of zij het beste vind.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 21:31

Ik bemoei me er maar niet meer mee. Dit is ook de laatste keer dat ik ook maar een foto op western-bokt zet. Het beste is als de mensen zich eens af gaan vragen of zij het allemaal zo perfect doen in plaats van elkaar af te blaffen.

Ik ben blij dat de africhting van Digger goed verloopt en ik hoop dat ik lang plezier aan hem mag beleven want het is een grandioos paardje.

Wat mij wel opvalt is dat nagenoeg niemand een foto durft te plaatsen waar eventueel negatief commentaar op kan komen, of heeft men die niet? Ik heb de desbetreffende foto eigenlijk ondoordacht geplaatst en ik blijf bij mijn standpunt; ik heb geen bezwaar tegen deze manier gezien het feit dat Digger ondanks dat de teugels tussen zijn voorbenen vast zaten, zijn hoofd HOOG kon houden en hij slechts enkele minuten deze oefening heeft hoeven uitvoeren! Maar ja....dit zegt kennelijk niets. Ik hoop dat anderen veel wijsheid in pacht hebben.

En ja....commentaar mag....eigen mening ook....maar al dat gezever over en weer, dat vind ik echt niks. Of ik boos ben? Nee, alleen erg teleurgesteld.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:35

Bravura, ik heb niet het idee dat hier personen afgeblaft worden. Een methode wordt ter discussie gesteld, maar ik vind niet dat het hier 'persoonlijk' is geworden tot nu toe (juist een van de weinige keren zou ik haast zeggen). Het is in ieder geval zeker niet mijn bedoeling wie dan ook af te blaffen en ik heb óók al aangegeven de wijsheid zéker niet in pacht te hebben en vást ook dingen doen waar jij of anderen hun wenkbrouwen bij optrekken.
Ik heb uitgelegd waarom de gebruikte methode absoluut niet de mijne is en hoe ik het wel zou doen, maar als jij je prettig voelt bij de methode die jouw trainer gebruikt en je paard blijkbaar ook, dan zal dat voor jullie de juiste methode zijn.
Wat anderen daar van vinden zou je dan ook eigenlijk niet uit moeten maken.