borderjay schreef:Super leuk dat Biscuit nu van je moeder is, ondanks de vervelende reden dat de vorige eigenaresse haar moest verkopen
Maar je hebt geschreven dat ze nog heel groen is, ik begreep echter dat ze altijd door een pro gereden is toch? Diegene die haar gefokt heeft?
Heel veel plezier met haar, ik verheug me op mooie foto’s
Dankjewel!
Dat klopt tot een jaar terug als ik het verhaal goed begrijp, daarvoor is ze van iemand geweest die voornamelijk buiten gereden heeft, ze heeft echter geen wedstrijdervaring en heeft nu een tijd heel weinig gedaan.
Met groen bedoel ik dan ook dat ze niet veel balans heeft in de baan dus de randen nog graag op zoekt en weinig tot geen conditie heeft, nog niet thuis is in het vervoer en daardoor jong oogt.
Wat natuurlijk niet gek is na een tijd wat minder doen. Met groen bedoel ik niet net zadelmak of niet gewend aan mensen, want t is een eerste klas knuffelkont en ze is aan het zadel en alles super gewend.
Is natuurlijk alleen maar leuk om zelf te gaan doen hoor, naast natuurlijk alle andere onderdelen, want de heeft volgens mij ook zeker aanleg voor de pleasure en misschien uiteindelijk showmanship, trail, horsemanship!