Maar dat is Bokt, dat hoort erbij als je een topic opent.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Wat een leuk ponyhoofd heeft dit paardje van voren, ziet er inderdaad uit als een superfijn paard om mee te werken en ook nog in precies de juiste kleur.![]()
Qua rijden zal er waarschijnlijk ook wel steeds gehamerd zijn op je tenen die steeds naar buiten draaien waardoor de sporen op de foto's behoorlijk in de buik duwen.
Ik vind die foto met de duim trouwens ook wel erg goed getimed.Wat is eigenlijk zijn visie op het gebruik van de binnenhand, meer naar voren, naar binnen of juist korter, en merkte je dan ook echt verschil in het paard?
quarterH schreef:Teen naar buiten is normaal bij western.
quarterH schreef:Misschien beugels wat korter doen?![]()
Ik vind hak naar beneden en teen naar binnen ook erg onnatuurlijk, en niet functioneel bij het geven van je hulpen. Wordt in western ook totaal niet op gelet.
Bellatrix schreef:Ik heb hem nog nooit zien rijden, weet alleen dat ik het moest.Paard is nog in training dus misschien kan hij nog niet 'los' gereden worden.
Eigen paard zit er helaas niet in, kan de aanschaf wel betalen maar daarna het onderhoud niet meer tenzij ik het maandelijks spaarbedrag in de stalling zou stoppen.Dat wordt hem niet dus. ;Y)