Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lastig is dat hij sterk en snel is, snel wat paniekerig kan reageren en is hij echt in paniek dan is hij ook echt helemaal onbereikbaar. Daarnaast galoppeert Anouar graag, maar lijkt dan ook een grote stoot adrenaline te krijgen, bij paniek gaat hij galopperen,dussss.....
werk aan de winkel! Qua paniekreacties lijken ze wel wat te verschillen of niet? Anouar is echt behoorlijk vurig, maar gelukkig merk ik al wel verschil. Het is gelukkig heel erg lang geleden dat hij voor het laatst paniekerig was. Hebben we veel in moeten opbouwen, al weet ik ook dat het nog wel om de hoek kan liggen. We bouwen rustig verder op
Maar de vooruitgang geldt voor jou en Flo ook zeker! Wat is hij gegroeid en wat doet hij het goed voor je! Zoals ik al zei; de foto's stralen vertrouwen uit
erg fijn om te zien! Ik hoop dit met Anouar ook te bereiken
Hij vertrouwd me inderdaad ook onwijs, ik kan hem ook geen dag laten staan zonder teleurstelling bij hem te zien (voor zover dat kan haha). Eigenlijk helemaal niet handig dat hij zo plakkerig is, maar stiekem vind ik het ontzettend leuk en zorgt het er wel voor dat ik zulke dingen kan doen!
zou het liefst al zo ver zijn als jullie, maar hopelijk blijven jullie nog wel langer bij de wran en ontmoeten we elkaar daar alsnog

we hebben wel aardig wat overeenkomsten in hoe we werken, leuk hoor! denk dat wij er ook wel komen, maar gewoon wat meer tijd nodig hebben. Wil in ieder geval sowieso niet te snel gaan met hem, soms heb ik dat gevoel wel eens en dan pauzeer ik datgene of ga ik een stapje terug
maar om ontopic te blijven; leuk om te zien en hopelijk nog meer topics en avonturen