[WN] Gucci eindelijk weer op show

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Re: Gucci eindelijk weer op show

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 23:43

Leuke foto's! Jammer van de zero score. Wat waren je doelstellingen? ^^
Volgens mij ben ik op dezelfde locatie geweest toen ik ging kijken bij het NK paints.

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 10:30

rainbow8 schreef:
Mooi paardje.. Op foto 2 is het net of je beugels scheef zitten.. En met neckrope ziet het er een stuk relaxter uit.. Maar je hebt meer lef dan ik, want ik durf niet eens te starten.. (met snaffle heeft ze een dikke middelhoef voor me :o)

Dankjewel ! Die beugels vertekend op die foto want op foto's ervoor en erna had ik het niet en heb er niks aan veranderd hihi. Heel apart.
Ik vond het starten ook echt super eng hoor. Vele malen spannender dan het rijden in een volle onbekende bak met alleen een teugel om de hals hahahah.

Koetjesreep schreef:
Die foto's zonder hoofdstel <3

Maareh, als leek zijnde, wat betekent een zero? :o?

Een zero score betekend dat je een 0 gehaald hebt. Dat krijg je als je afwijkt van de gevraagde proef, je zadel aanraakt, van 1 hand over stapt op 2 handen etc.

_Hedi schreef:
Leuke foto's! Jammer van de zero score. Wat waren je doelstellingen? ^^
Volgens mij ben ik op dezelfde locatie geweest toen ik ging kijken bij het NK paints.

Dankjewel !
Mijn eerste doelstelling was minder zenuwachtig zijn. Deze keer pas op de dag zelf zenuwen ipv een week ervoor al. En met faalangst is dat al heel wat haha.
Verder wilde ik graag 1 linkergalop op het juiste moment. Dat is bij ons echt nog hard oefenen en deed hij nu wel mooi!
En ik wilde lol maken. Nou zoals je vooral op de laatste foto's kunt zien is dat ook dubbel en dwars gelukt ! Dus niks te klagen :)

Dankjewel iedereen voor de super leuke reacties ! _/-\o_

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 21:45

Wat een heerlijke positieve instelling!
Ga daar vooral lekker mee door dan komt het allemaal wel goed +:)+

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 14:21

Dankjewel No_No ! We blijven gewoon genieten en wat er verder ooit uit komt zien we wel als het zo ver is ! :)