[WN] Filmpje run downs en rollbacks

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LuckyReining

Re: Filmpje run downs en rollbacks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:27

Ja wel lekker alleen ben nu zelf ff ziek :(
Maar afgelopen dagen deed CC het wel goed. Op 1 hand gaat ook steeds beter. Ach ja we gaan het wel zien, we gaan lekker scholen over paar weekjes.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 17:05

saga schreef:
Ja wel lekker alleen ben nu zelf ff ziek :(
Maar afgelopen dagen deed CC het wel goed. Op 1 hand gaat ook steeds beter. Ach ja we gaan het wel zien, we gaan lekker scholen over paar weekjes.

Ja ik miste je al! Verdorie dat is echt niks... :(:) Beterschap!

Fijn dat het goed gaat op één hand! Ik moet echt 1 ding doen: ontspannen... helemaal op wedstrijd is dat echt een ding. En als er dan bij Fuego eenmaal de knop "zenuwen" om ie, valt er geen land meer mee te bezeilen.... Dat dus niet haha.

Trainze! :Y)

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:26

Je training zag er ontspannen genoeg uit. Gewoon voor jezelf de lat niet zo hoog leggen. Gaan om te scholen en als het dan goed gaat en je wint nog wat ofzo dan is dat mooi meegenomen. Zo probeer ik er tegenwoordig in te staan, scheelt een hele hoop zenuwen. Natuurlijk heb ik wel wedstrijd spanning maar ik ben gelukkig niet meer zo zenuwachtig als een paar jaar geleden. Ik moet vooral leren opletten. Ik ben vaak te veel bezig met de pattrn waardoor ik slordig word en daardoor maak ik fouten zoals wissels niet goed springen en stukken afsnijden :(

Maar goed we zullen zien! haha

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 18:09

Thnx! Ja dat ontspannen kwam omdat iemand dat de hele tijd stond te schreeuwen in het midden haha! We kunnen nog wel wat van elkaar leren denk ik... misschien moeten we eens samen trainen! :j

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:40

Ja lijkt me leuk! moeten we een keer afspreken.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 20:04

saga schreef:
Ja lijkt me leuk! moeten we een keer afspreken.

*\o/*