[WN] Blomme - Cowgirl in wording

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_a_a

Re: Blomme - Cowgirl in wording

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 11:52

super ! Met doorzettingsvermogen kom je heel ver !
Ik wens jullie erg veel plezier samen in de toekomst en veel succes ! Keep it up!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 11:55

Wat een leuk overzichtje! :D

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:06

Gefeliciteerd!Wat een pracht dier en wat gaaf dat je je droom nooit hebt opgegeven. Lekker van genieten en laat je vooral nooit uit het veld slaan omdat je nog veel moet leren. We leren allemaal denk ik elke dag bij. Prachtig om te zien zo!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:24

Wat een verhaal! En super leuke foto's maar dat komt grote deels door het verhaal wat er achter zit :D

Apache7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:57

Super leuk! +:)+
Echt respect dat je je droom doorgezet hebt!

Blomme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-15 19:09

Bedankt voor de leuke reacties!!! :D :D :D En dan nog meteen in uitgelezen, als Rookie. :o

Ja, ik ben officieel smoorverliefd op Razzje, nog meer dan ervoor nu ik weet dat hij (bijna) helemaal van mij is. Ik heb nog heel veel te leren en sta nog in mijn kinderschoenen maar ik ben zeker dat hij de ideale leermeester zal zijn. Hij is zo'n goedgeluimd paardje. Ik word steeds met een luide hinnik begroet, volgt me als een hondje, houdt van knuffelen en friemelen, en eens hij wat opgewarmd is echt willing to please. Niet het makkelijkste paard om te rijden, er staat geen automatische piloot op dus verkeerde hulpen is verkeerd resultaat + zoals elk paard probeert hij wel eens onder moeilijke vragen onderuit te komen. Maar vind ik juist goed, daar ga ik juist meest van leren denk ik.

Beetje Penny op je veertigste. Moet kunnen! <3 <3 <3

angelastolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 21:33

Veel plezier samen! Leuk dat je ook bij paard in nood bent geweest,ik ben daar ook 2x geweest :)

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 22:06

Heel veel geluk, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt :j
Het is net zo leuk als je denkt en nog leuker, ik heb mijn paard al bijna 8 jaar en ikben nog iedere dag blij dat ik de beslissing om als groentje een paard te kopen heb genomen.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 11:21

Ik wens je heel veel plezier en succes met dit mooie paardje *\o/*

Kwa gedrag herken ik er veel van , van mijn eigen paint, zit in het ras, fijne familie paardjes die met je meedenken . :j

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 20:49

Wat een super leuk paardje, daar ga je vast heel veel plezier mee beleven!

Wat ik uit de reacties opmaak is dat je nu wacht op de uitslag van de 5panel test? Spannend, ik heb zelf laatst ook een week lang in die spanning gezeten (gelukkig alles goed). Ik hoop in ieder geval mee op een goede uitslag!

Blomme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-15 09:38

Inderdaad BrittS, ik hoop tegen eind van de week de resultaten binnen te hebben, dat alles in orde is en dat hij volgend weekend officieel van mij is!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 13:30

Blomme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 23:17

@angelastolk : in september ga ik nog voor een weekje naar paard in nood, het is daar zalig en Lau is echt wel top!

@justkid : leuk dat ik niet de enige ben die als groentje een paard koopt en blij met de bevestiging dat het allemaal goed kan komen

@spatter : ja hé, ik vind het een heel fijn ras, zit toch heel wat karakter in en ze blijven je uitdagen, maar zijn ook zeer aanhankelijk en willen uiteindelijk toch 'pleasen'...

BNB - wow, meteen een entree gemaakt op bokt ;-)
Deze weken zijn de zoon en neefje op bezoek bij ons, vanuit Oekraïne en na een lesje met mijn lesgeefster op haar lespaard, heb ik hen wat grondwerk met Razz laten doen, en hen even laten stappen zonder zadel. Oortjes de hele tijd op hen gericht en geen halve stap verkeerd. <3 <3 <3

Ondertussen zijn 3 van de 5 uitslagen van de 5 panel test binnen, alle 3 negatief. De belangrijkste voor me, PSSM1 is nog pending, ik hoop echt wel dat die morgen er ook doorkomt. Zowiezo besloten om deze week de aankoop definitief te maken en hem zondag te verhuizen. Als de test er om de één of andere reden tegen dan nog niet is, komt er een clausule in het verkoopscontract dat de koop nietig verklaard wordt als hij positief test. (dan weet ik echt met mezelf even geen blijf)

Duimen iedereen! :-)