Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CubaLibre schreef:Thanks!
Ik heb gisteren aan mijn instructrice gevraagd of we mijn beugels langer kunnen doen... Maar ze heeft dat expres niet gedaan ivm mijn versleten rug en het feit dat mijn rechterbeen soms letterlijk niet meer wil werken. Dat is de reden dat ze ze niet veel langer wil doen omdat als mn rechterbeen uitvalt ik wel ergens n stuk druk moet hebben want anders lig ik er heel snel af
Ik weet dus ondertussen dat voor het net mn beugels wat langer mogen maar voor mijzelf is dat dus niet slim om te doen.
CubaLibre schreef:De eerste pleasure klasse was ze echt moeilijk... Gewoon helemaal gespannen en nadat ze voor de 2e keer wegsprong was het genoeg.
Maar ach ik klaag niet...
Achterhand erbij houden in dit tempo gaat toch nog vrij goed al zeg ik niet dat t altijd zo makkelijk is
Maar als je nagaat dat ze hiervoor alleen reining en cutting gedaan heeft vind ik dit toch al n hele prestatie van haar kant uit... We wisselen gelukkig veel af, van de langzame naar de snellere gangen en oefeningen (spins, slidings, rollback etc.) en zo houden we haar happy en daar gaat t uiteindelijk om...
Ik rij geen shows omdat ik perse wil presteren maar doe dat voor de lol en met dat in mn achterhoofd is elke show en elke rozet en plaatst die we behalen mooi meegenomen
Mooi filmpje met n mooi voorbeeld van pleasure maar zo zal mijn paard er nooit bij gaan lopen, is ze niet voor gemaakt (ze is veel compacter)....
Ieder zijn ding natuurlijk, ik wil alleen laten zien hoe wij hier rijden en dat dat n heel ander beeld geeft dat weet ik. Nee t is absoluut niet zoals de meeste het kennen maar t is wel leuk om ook eens wat anders te zien en te laten zien
Dat gezegd hebbende en met mijn dressuur achtergrond denk ik dat ik momenteel t beste van 2 werelden heb