Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
en ik wordt gewoon allround geschoold (stukje trail, stukje pleasure, stukje horsemanship, stukej reining)
.
, uiteraard heb ik kritisch gekeken naar het filmpje en zoals ik al aan heb gegeven zijn er nog veel verbeterpunten maar daar zijn we aan aan het werken en niet alles kan meteen perfect gaan...
wildwestwill schreef:Oo how I miss this...don't listen to negetive comments, it's just the way they we ride them morgans

). Paardlief bedacht zich wel een 2e keer toen ik erop zat en deed braaf wat ik van hem wilde, helemaal happy dus!
) wel posten want het gaat steeds iets beter en ik krijg m ook steeds iets losser en rijdt al met een wat lossere teugel. Nu alleen nog kijken of hij uiteindelijk zelf in de gaten gaat krijgen dat zijn hals en hoofdhouding dan ook lager kan

) en daar zeiden ze: Wil je ze morgen al in huis hebben mevrouw? Geen enkel probleem! Ik zorg dat ze vandaag nog de deur uitgaan! Wow, das pas service!
dus weer aan de telefoon en gebeld.... Ow we hebben die maat niet meer (en komt pas halverwege Sept weer binnen) maar we hebben wel nog n maatje groter en gezien het feit dat uw cap 6 3/4 is kan 6 5/8 ook prima! Uhm, oke... dan stuur die maar! Dus die heb ik als alles goed gaat vrijdag binnen.