Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kasmir schreef:Ziet er echt ontzettend leuk uit maar..... JEETJE wat heb jij een schítterend dier onder je kont zitten zeg!
Patt schreef:Mooie omgeving daar zeg en een super mooi paard heb je, die zwarte (donkere) oortoppen zijn echt heel apart.
Mias schreef:Je kunt daar zeker prachtig rijden! Wat heb jij een prachtig mooie paint onder je kont. Vooral inderdaad de oren! Geweldig!
Tess070 schreef:Ziet er super uit.. Mooi paardje ook!
skessa schreef:wat is Mooni toch mooi geworden!![]()
Heb hem vanaf het allereerste begin gevolgd ( in het boomloos topic)
Knappe vent ook, zoals hij de trail heeft gedaan!
Ik ken de omgeving en mijn IJslander was nooit zo amused over die waterbak![]()
Veel te diep
Thanks! Waterbak was ook best diep! Hij twijfelde nog... zal ik gaan liggen of niet!
Jessx schreef:Lijkt me superleuk om te doen! En wat een gaaf paard heb je!
Faringo schreef:Super Shar!! Ziet er uit als een zeer geslaagde dag en wat doet Mooni het toch braaf allemaal!! Die laatste foto vind ik echt geweldig!
joyceberends schreef:Wat gaaf zeg!
En wat een prachtig paard heb je!
Plezier straalt eraf vanaf
hobbelheks schreef:Leuk om zo'n enthousiast topic te lezen! daar doen we het voor!
Neon schreef:Leuk zeg! Lijkt me echt gaaf om te doen...
Dat paard van je ziet er e ht uit alsof hij gewoon plat geknuffeld moet wordenwat een lekker snoetje zeg
poetser schreef:Ik zag dat kontje bij uitgelicht en dacht gelijk dat het niemand anders kon zijn als mijn favoriete boktpaard![]()
Hij wordt nog steeds mooier en mooier. Het plezier spat er ook echt van af, van jullie beide.
Thanks!
_xDyan schreef:Super leuk! Ik zag al wat foto's voorbijkomen op fb, lijkt mij ook wel een keer gaaf om te doen
biesje schreef:Super leuk die foto's! lijkt me ook erg leuk om te doen!
Reusje0504 schreef:dat ziet er echt uit als een superleuke dag! Wat een mooie paint ook
Splash_ schreef:Kleine Mooni's worden groot! Wat is hij toch prachtig uitgegroeidEn hij lijkt mij hartstikke braaf, zo leuk dat jullie lekker genieten.
Sharon_Jims schreef:_xDyan schreef:Super leuk! Ik zag al wat foto's voorbijkomen op fb, lijkt mij ook wel een keer gaaf om te doen
Weet zeker dat je dan leuk vind!![]()
Maar ik ben de beroerdste niet, ik "offer me wel op" met Wino.... hahaha
Bimiap schreef:Ik vind wel dat _xDyan dan nog wat begeleiding nodig heeft.....Maar ik ben de beroerdste niet, ik "offer me wel op" met Wino.... hahaha
Wat een super mooie foto's van een super mooie tocht!!!
Tot gauw Sharon!
Tot gauw! Wel zonder Mooni dit keer!Pacific schreef:Prachtig paard en bijzondere foto's!
nathalie2302 schreef:Wat een leuk paardje (ben gek op aparte aftekeningen) en wat ziet dat er leuk uit om te doen!
weerlicht schreef:is bij de Alberthoeve in Wateren die hebben een erg mooie waterbak!Rijd elke dag in het drents friese woldmaar ben nog nooit de waterbak tegengekomen? Waar is die?