Gaaf dat je dat met je vader kan delen Met de mijne ben ik nooit verder gekomen dan mennen...
Sicayes
Geplaatst: 16-05-14 09:27
Ah Fandango
Wat super gaaf zeg dat je vader het toch maar even doet! Mijn vader reed vroeger ook paard.. misschien moet ik hem ook maar weer eens een keer op een paard zetten..kijken of hij het nog kan
Never nooit, dat mijn vader dat ooit zou doen. Hij probeert altijd stoer te doen, maar zodra wanneer hij een paard aait het paard met zijn hoofd schud, weet die niet hoe gauw die weg moet komen haha.
Wel super leuk!
Kruimeltje86
Geplaatst: 16-05-14 10:01
Wat gaaf en stoer van je vader!!! Ik zou hem ook echt geen 70 schatten, zo soepeltjes stijgt hij op
En dan roze aanklikken... je hebt zelfs keuze hahahahaha
Sees
Geplaatst: 16-05-14 11:41
Ik h♥u van dit paard . Ik ben gek op zwartbont en wat een prachtig exemplaar is dit zeg!! Wat ontzettend leuk dat je vader dit ging doen. Wat vond hij er zelf van? Hij wil dus wel vaker?
Mijn vader komt niet eens in de buurt van mijn shet van 92cm= is als de dood voor paarden/pony's! Als ik af zou vallen zou die zo wat een hart aanval krijgen- zo bezorgd is die dan!
Respect voor je vader hoor! Hij doet het hartstikke goed.
rainbow8
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-14 13:57
Leuk dat Fandango herkend wordt
Neon: Thanks . Had hem net aan de foon en hij zei dat hij die niet aan ging doen. Hij heeft gewoon geen keus. Hij in z'n zwembroek een buitenrit willen maken... dan zal hij ook in z'n zwembroek een buitenrit maken. Al zit die zwembroek maar over z'n gewone broek heen .
Sees: Hij vond zichzelf nogal stuiteren met draven . Maarja dit was ook de eerste keer dat hij het deed. En hij krijgt nog een paar lessen voordat we een buitenritje gaan maken, maar daarna gaat hij er jammer genoeg niet mee door . Volgens Marlies heeft hij echt talent, want hij zit hartstikke stabiel. De spierpijn achteraf viel hem ook mee.
hwn: Hij vond zichzelf niet oud genoeg voor het krukje . Mijn les kwam erachteraan en hij was zeer verbaasd dat ik wel het krukje gebruikte. Enne vaders pesten is mijn hobby .
Haha, grapjas. Mijn moeder schijt letterlijk 7 kleuren stront als ze maar denkt dat ze een paard/pony ziet. Als er bij haar schuinvoor de schwartzwalder en shet in de wei wordt gezet of eruit wordt gehaald gaat ze zich verstoppen achter een auto. Lover vindt paarden ook helemaal niets. En kids kosten momenteel nog teveel... En daar komt bij... waar moet ik de tijd vandaan halen?? M'n vader zit 6 maanden op de camping... Leuk geprobeerd, maar gaat 'em niet worden helaas .