Jeeeej Daantje en Marije in uitgelicht! Dik verdient en super mooie foto's! Jullie zijn een perfect team en gaan nog super ver komen met zijn tweetjes!
reiining
Geplaatst: 11-05-14 15:43
Leuk! Heb je daan toevallig gekocht bij wendy van osch?
Koper
Geplaatst: 11-05-14 17:54
GAAF Knappe Daan!
Was het jullie eerste wedstrijd?
Esmee_RS
Geplaatst: 11-05-14 18:35
Gave foto's, vooral de een na laatste is heel gaaf!!
Knappe Daan!! Wat zijn jullie toch een heerlijk stel!!!
JJ_Team
Geplaatst: 11-05-14 22:28
Nou uitgelicht staan hebben jullie ook echt verdiend hoor! Leuk om je weer eens tegen te komen op bokt hierdoor! We vinden het super om deze foto's te zien, gaaf dat jullie dit allemaal in het echt beleven. Dit soort dingen vinden wij ook heel gaaf om ook in de toekomst te gaan doen met ons vriendje Magic. Heel mooi om de foto's te bewonderen....
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-14 09:41
@Myrna: Ik heb je een pb gestuurd, er zijn zeker foto's van jullie! @Jorinda: Inderdaad, binnenbakfoto's zijn lastig, maar ze zijn toch nog supermooi geworden! @Yasmijntje: Dank je, ik ben gek op Roald Dahl en deze schoot me ineens te binnen. @Joyce: Thanks, ik heb er ook wel 's Engels tuig op, maar da's toch minder mooi @reiining: Daan komt idd bij Wendy vandaan @Koper: Nee dat niet. We rijden sinds vorig jaar wedstrijden, maar alleen nog DAWRA. WRAN komt mss in de toekomst nog. @Zwerte: Dank je, het is zo'n apart dier, idd genieten! @JJ_team: Het is inderdaad elke keer weer genieten, zo'n dag. Inspannend, slopend, maar superleuk en gezellig met z'n allen
En iedereen bedankt voor de leuke reacties!
Koper
Geplaatst: 12-05-14 12:16
Als je eens in de buurt rijdt wil ik van tevoren graag informatie daarover, dan kom ik jullie aanmoedigen