en soms nog pulp als ik die niet vergeet te maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en soms nog pulp als ik die niet vergeet te maken
Dus een zak brok erbij gehaald en halve schep per keer erbij gooien, dan eet meneer het wel. Lijnzaadolie doe ik er ook niet meer doorheen, dat vind hij niét te pruimen, de zeikstraal Kimvicious schreef:Hahaha die lijnzaadolie kwam ik vandaag ook achter dattie dat niks vind. Gelukkig baby Heaven wel dus niet helemaal voor niks gekocht.
Hoop wel dat meneer nu van het slobber wat sneller uit zijn haar gaat en weer mooi gaat glimmen net als vorig jaar
geerke schreef:mooi paard maar naar mijn idee lichamelijk nog lang niet klaar voor het gewicht van ruiter en een loeizwaar western zadel.![]()
Het is een misvatting om te denken dat als een paard drie is er je gewoon op kunt gaan zitten.Een paard moet er fysiek klaar voor zijn en de kracht hebben.Dat heeft deze naar mijn idee niet.
Ik zou nog een jaar wachten en enkel licht longeerwerk laten doen.Maar dat is mijn gedachte
Vind z'n kleurtje zo leuk!
daarom zou ik dan ook even rustig en serieus nadenken over de adviezen. Het is absoluut niet om jou neer te halen maar om bestwil van jou en je paardje.
Electra63 schreef:Alleen het zadel is al te groot en zwaar voor dit guppie.
Ik heb ook weleens pony's zadelmak gemaakt toen ze 3 waren, maar die waren een stuk volgroeider als deze. Je moet het per pony/paard bekijken. TS vind jij echt dat pony sterk genoeg is, lichamelijk?
Maar ik wens jou en vooral je pony succes toe.
privace schreef:Een leuk paardje heb je!
Het ziet er ook zeer rustig en ontspannen uit.
Ik vindt trouwens dat 1 à 2 keer in de week niet overdreven veel is,
zeker niet als je enkel stapt.
Dus ik snap de drama niet die hier rond wordt gemaakt.
Je paardje ziet er nog jong uit, maar ze is zeker niet mager!
Ze moet enkel wat spiertjes krijgen, maar dat komt wel met de jaren.
Maak je niet druk, en doe wat het beste is voor jou en je paardje.
Jij kent hem/haar het beste en je zult wel verstandig genoeg zijn om te weten wanneer het te zwaar wordt.
Ik wens je nog veel plezier! En wat ben je van plan in de toekomst te doen? reining, recreatief,..?
als hij wat spier erbij heeft wil ik hem volgend jaar op de koeien laten