[WN] Feebs aan de bak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re: Feebs aan de bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:23

Wat een leuke pony heb je daar! Moedig van je moeder dat ze er op ging, dat zie ik mijn moeder nog niet doen ;)
Veel plezier met hem!

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 08:12

Leuke pony.

Wel is hij overduidelijk te dik. Dit zit hem in de weg. Probeer met grondwerk je pony beter op gewicht te krijgen voordat je gaat rijden. Met grondwerk kun je wellicht de echte vetjes eraf krijgen waarna je met rijden de rest van de vetjes weg kunt krijgen. Ik zou er persoonlijk niet zo snel opstappen in de conditie waarin hij nu verkeert.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 09:55

PowerReiner schreef:
Leuke pony.

Wel is hij overduidelijk te dik. Dit zit hem in de weg. Probeer met grondwerk je pony beter op gewicht te krijgen voordat je gaat rijden. Met grondwerk kun je wellicht de echte vetjes eraf krijgen waarna je met rijden de rest van de vetjes weg kunt krijgen. Ik zou er persoonlijk niet zo snel opstappen in de conditie waarin hij nu verkeert.

Er is al veelvuldig grondwerk met hem gedaan daar verliest hij geen gewicht mee. Sowieso is het geen extreem overgewicht en paard in kwestie heeft een prima conditie. Wel heb ik hem inmiddels 's nachts op stal staan waar hij zijn voer uit een slowfeeder krijgt. Het lijkt erger dan het is dat kan je ook lezen in de eerdere berichten