Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moet eerlijk zeggen dat ik de andere perlino ook niet heb gezien, in welke klasse reed die mee?
die Everyonechexmeout BB doet wel z'n naam eer aan! Heel gaaf dier. Ik hou sowieso wel van die witte koppies
Iris82 schreef:Wendy schreef:Ja, waarom niet? Dat mag bij dressuur en springen toch ook gewoon?
Nee, dat mag echt niet. Dan wordt je gediskwalificeerd.

Mabotje schreef:Begrijp ik het dus goed dat je op een openbare wedstrijd geen foto's mag maken, anders dan de ingehuurde fotograaf? Is dat niet vreemd? Op een openbare wedstrijd mag toch iedereen komen?
Je maakt hartstikke mooie foto's overigens. Dit lijkt me een arena met nog vrij goed licht, maar ik ben best benieuwd naar de (gemiddelde) instellingen die je gebruikt (en apparatuur). Mag ook via pb uiteraard.
Als er voldoende licht is kan ik het ook nog wel af, maar zit toch ook regelmatig te knoeien.
essiedepessie schreef:Mabotje schreef:Begrijp ik het dus goed dat je op een openbare wedstrijd geen foto's mag maken, anders dan de ingehuurde fotograaf? Is dat niet vreemd? Op een openbare wedstrijd mag toch iedereen komen?
Je maakt hartstikke mooie foto's overigens. Dit lijkt me een arena met nog vrij goed licht, maar ik ben best benieuwd naar de (gemiddelde) instellingen die je gebruikt (en apparatuur). Mag ook via pb uiteraard.
Als er voldoende licht is kan ik het ook nog wel af, maar zit toch ook regelmatig te knoeien.
Zij zeggen dat de rechten van de fotografie van de DRHA show's in handen zijn van de showfotograaf, en dat andere fotografen op familie van ruiters na geen foto's mogen nemen....
Ik voel me niet echt geroepen om die strijd aan te gaan![]()
Maar jammer is het wel!![]()
Ik zal je een pb sturen als ik even tijd heb.