Het was ontzettend leuk mister en hopelijk organiseren ze voor ons ook zo iets een keer in de buurt. Want in Zeeland is er vrij weinig te doen op western gebied
Ik zou ook nog graag een keer bij willem willen dreiven maar voor mij is dat te ver rijden
NRJ
Geplaatst: 15-11-13 16:28
Zo te zien hebben jullie een superleuke dag gehad en veel geleerd! Het lijkt mij ook ontzettend gaaf om eens te ervaren... Een cattledrive "vakantie" zit dan ook hard in de planning
ga jij in december naar wendy toe? welke datum ? want misschien gingen wij nog een keer je paard zal in eerste instantie erg onder de indruk kunnen zijn maar er waren er ook die er totaal niet bang voor waren
21 dec. Maar die zit nu vol want ik ga met vriendinnen. Ik ga er juist heen om Zembla hopelijk van zijn angst voor koeien af te krijgen. ben erg benieuwd!
heel gaaf! Ik heb in amerika ook van die runderen mogen opdrijven... de kalveren moesten worden gescheiden van de mama's voor het oorklippen mama's waren niet zo lief
Had de fotos al gezien op fb maar ze blijven haaf. Wat een coole kikker zis hutch toch! Ben blij voor je dat je nu na alle problemen weer kan genieten.
share ik ook hoor het enige probleem dat we nu nog hebben is het op een vast gewicht weten te krijgen meneer schommelt nog al in zijn gewicht. maar dat zal de tijd ons ook leren te beheersen
Erg leuke foto's ! Het ziet er een boeiende les uit ook Later, wanneer mijn paard is opgeleerd, wil ik graag met haar de koeien opdrijven bij mijn vriend thuis. Schrik van koeien heeft ze nu al niet (want ze loopt er naast met haar wei). En het schijnt ook dat koeien veel minder stress en schrik hebben wanneer ze worden gedreven door een ruiter en een paard dan door enkel een mens