[WN] Westernhaflinger Tommy

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lissie_zigor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 20:56

hoe heb je een zadel gevonden voor je haf _/-\o_ _/-\o_ Ik heb een fjord maar ben nu maar boomloos gaan rijden want kon echt geen goed (boom)westernzadel vinden :( En wat ziet dat er leuk uit zeg!!! jullie zijn goed bezig!!! :D :D En ik hou juist van losse manen!! g-e-w-e-l-d-i-g!!! bij western hoort dat gewoon vind ik... :j

XxChelsey1xX

Re: Westernhaflinger Tommy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-13 22:02

@lisse_zigor: Heb deze via de eigenaar van mijn stal gekocht. Maar mijn haf heeft een behoorlijke schoft en mijn zadel was al best wel voor een "breed" paard en het paste prima, ik vond hem heerlijk zitten dus zo kwam ik eraan :p

lissie_zigor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 22:48

XxChelsey1xX schreef:
@lisse_zigor: Heb deze via de eigenaar van mijn stal gekocht. Maar mijn haf heeft een behoorlijke schoft en mijn zadel was al best wel voor een "breed" paard en het paste prima, ik vond hem heerlijk zitten dus zo kwam ik eraan :p

bofkont :+ :D

XxChelsey1xX

Re: Westernhaflinger Tommy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 13:55

haha, ik heb hem trouwens wel 'voor mijn verjaardag' gekregen en mocht hem alleen hebben als ik over ging naar de 2de klas :o

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 14:00

XxChelsey1xX schreef:
Rumpleteaser schreef:
Leuk dat jullie zo'n plezier hebben gehad :D
Kleine tip: het staat wat netter als je de manen van je paard invlecht :)

Dankje! En dat weet ik alleen is dat nogal lastig omdat het steeds log schiet...

ik vind het juist cool uit zien met western !! zie die foto nummer 4 super vet toch ?
met dressuur wedstrijden en springen zou ik wel vlechten maar dit ving ik gaaf :)