[WN] Boy @ clinic JP Koopman

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:31

Painttobe schreef:
Lola is een Barbet! (Franse waterhond)
Die fokt mijn moeder :) (http://www.barbedoux.nl)

Leuke hond.! :P Dacht eerst eventjes dat het een poedel was. :P

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 22:34

XxLiEsJuHhxX schreef:
Painttobe schreef:
Lola is een Barbet! (Franse waterhond)
Die fokt mijn moeder :) (http://www.barbedoux.nl)

Leuke hond.! :P Dacht eerst eventjes dat het een poedel was. :P

De Barbet is de voorvader van de poedel, dus dat klopt wel ergens. Alleen zijn deze honden wat stoerder ondanks hun krullen :P
Vooral Lola was stoer, ging even de paardjes hallo zeggen door even te neuzen, hahah.

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:45

Ik vind het er goed uit zien en ik vind het ook dapper dat je zo doorzet! :j ik wens je nog veel rijplezier, mooi paar dook trouwens! :j

LuckyReining

Re: Boy @ clinic JP Koopman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:02

Ik zie dat jullie al genoeg mee gemaakt hebben samen. Succes verder nog en blijf vol houden, maar zorg er vooral voor dat je er plezier in blijft houden!

RC86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 11:20

Sowieso super goed dat je zo hebt doorgezet! En leuke foto's!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 11:23

Painttobe schreef:
Ik hoop het, want JP zei wel dat buitenrijden een heel ander 'boek' wordt.. Hij rijdt zelf ook een paardje met dezelfde afstamming en die is net zo.. (ik wil heel graag buitenrijden)

Ok, maar aan de andere kant wel goed om te weten dat het niet zo zeer aan jou of aan je paard maar ook wel degelijk aan zijn genen ligt dat hij er op een bepaalde manier in staat en reageert. Misschien goed om vaker les van JP te nemen of contact te hebben zodat je info en ervaringen kunt uitwisselen. Dat kan natuurlijk een grote hulp zijn bij wat je tegenkomt! Goed dat je hebt volgehouden en jullie zijn een leuke combinatie hoor! Succes~!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 14:47

Knap paard heb je daar :j
Wat ik zo lees geeft hij je uitdaging genoeg maar niet teveel om te moeten stoppen..prima toch ? Daar leer je juist een hele hoop van.
Jullie zijn een leuk stel :)

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 22:36

Dank voor jullie reacties :)

Fargo: Ja, ik wil ook vaker les gaan nemen van JP :)

Mondy: Precies! Hij geeft mij de uitdaging om op het juiste moment te reageren en hij leert van mij dattie iets cooler in zn koppie moet worden :)

freeride

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 10:29

Opnieuw typen, ging iets mis: Prachtig paard, maar een uitdaging, 1e wat mij opvalt is dat je zadel ver naar links ligt, rug of schouders scheef, of jij zit scheef, kan reden voor 'verzet' zijn hoor. Dan: dat jij niet meegaat in zijn vlucht met je houding daar waar hij spookt door de deken met zebraprint: ik bedoel dus te zeggen dat je hem tegenhoudt in de vluchtmode, dat versterkt het gevoel dat ie zijn benen niet kan bewegen om de angst eruit te lopen, je kunt beter proberen(is niet simpel) om als ie dat doet, tandje gas erbij te accepteren, maar hem op de cirkel aan het lopen te zetten, laat hem kijken naar wat eng is, maar breng hem op een voor hem veilige afstand en werk hem erdoor ipv dat je hem tegenhoudt, zo leert ie dat ie bij jou veilig is en niet opgegeten wordt, maar dat je respecteert dat ie een beetje bang is. dat is denk ik ook een moeilijkheid tussen jou en hem, hij is zo en blijft zo. dan staan zijn ogen ook vrij hoog en ver uit elkaar, met een vrij introverte blik, geen simpel paardje dus, slim, tikkeltje angstig en instinctief.

Blitz22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 17:02

wat een knapperd

SaarMisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 21:18

country stables toch?

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 23:48

Ziet er goed uit respect voor je doorzettings vermogen!