Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kitlover schreef:wat een prachtige kleur heeft ie
ik vind hem persoonlijk op de 3e foto te diep lopen, en te ver over z'n voorhand heen vallen. maar verder zien ze er mooi uit!
weetje wie zijn vader is, en of hij nog dekt? (ben opzoek naar een hengst voor kit)

), later is ie geruind. Citaat:Kan ik me voorstellen, want daar heeft ie wel een beetje een handje van, ook al is het moment van de foto ook niet in zijn voordeel. Moet ook wel zeggen dat ie nog behoorlijk overbouwd is, getuige deze foto
ik kan nu ook zien waarom hij over zijn schouder heen viel
wel schattig, die van mij is ook iets overbouwd (is volgensmij een kwaaltje ofzo bij western paarden)Citaat:Zijn vader heeft maar 1 keer gedekt (met Sjaak als resultaat ), later is ie geruind.
jammer, sjaak heeft precies de kleur(en) die ik in mijn veulen wil hebben. kitlover schreef:jemig,ik kan nu ook zien waarom hij over zijn schouder heen viel
wel schattig, die van mij is ook iets overbouwd (is volgensmij een kwaaltje ofzo bij western paarden)
Mwah, neem aan dat het nog wel bijtrekt, hij is pas 4 jaar oud.![]()
Zijn vader heeft maar 1 keer gedekt (met Sjaak als resultaat ), later is ie geruind.kitlover schreef:jammer, sjaak heeft precies de kleur(en) die ik in mijn veulen wil hebben.
\
My_Little_P schreef:Dank je wel iedereen!
FemkeMarije: Wat jammer dat je het vervolg van de post waarin ik uitleg dat ik die reactie snap én 'het lachen' om de reactie in je reactie totaal buiten beschouwing laat. Dat je er persoonlijk door geraakt wordt kan ik me voorstellen na zo'n ongeluk, maar om te zeggen dat mijn reactie overtrokken is, vind ik niet terecht. Het lachen heeft namelijk niet zoveel te maken dat ik die mensen uitlach, zoals jij het waarschijnlijk interpreteert, maar gewoon dat ik in mijn openingspost al aangeef dat ik láng heb getwijfeld om een topic te openen en dat heeft mede te maken met de standaard reactie op het rijden zonder cap, zadel wat niet past, shanks aan je bit, enz enz.
FemkeMarije schreef:My_Little_P schreef:Dank je wel iedereen!
FemkeMarije: Wat jammer dat je het vervolg van de post waarin ik uitleg dat ik die reactie snap én 'het lachen' om de reactie in je reactie totaal buiten beschouwing laat. Dat je er persoonlijk door geraakt wordt kan ik me voorstellen na zo'n ongeluk, maar om te zeggen dat mijn reactie overtrokken is, vind ik niet terecht. Het lachen heeft namelijk niet zoveel te maken dat ik die mensen uitlach, zoals jij het waarschijnlijk interpreteert, maar gewoon dat ik in mijn openingspost al aangeef dat ik láng heb getwijfeld om een topic te openen en dat heeft mede te maken met de standaard reactie op het rijden zonder cap, zadel wat niet past, shanks aan je bit, enz enz.
Beetje late reactie, maar wilde toch nog even reageren: Je hebt gelijk. Ik was blijkbaar door het 'Oh ja, dit is bokt' al zo afgeleid dat wat je in het vervolg van je post schreef niet bij me aangekomen is. Sorry voor het te snel reageren daarop, helemaal mijn fout.
Wordt er persoonlijk niet door geraakt hoor, ik heb nooit angst over gehouden aan het ongeluk. En ik ben van mening dat iedereen zelf moet weten wat voor maatregelen hij neemt met betrekking tot zijn eigen veiligheid. Hoewel ik angst/onvoorspelbaar paard en dan geen cap geen logische keuze blijf vinden, maar dat is aan jou, uiteraard...