leuk zeg! ik herken dat van dat moeilijk los laten in de mond, afgelopen zomervakantie heb ik voor het eerst western gereden (ook op een haflinger) in de bergen, in het begin heeft de aardige begeleidster heel vaak me moeten corrigeren dat ik de teugels veel langer moest laten, de rit duurde 2,5 uur volgens mij maar naar een halfuurtje gingen de teugels steeds langer totdat ze gewoon op goede lengte zaten (volgens de begeleidster), ik heb er nog steeds niet zo veel verstand van maar ik vind dat jullie een goed westernduo zijn!
Had de fotos nog helemaal niet gezien!!! Het ziet er echt goed uit! Jullie zijn zon leuk stel en western lijkt jullie zo mooi te passen! Ben heel benieuwd hoe het er over een half jaar uit ziet
En vooral veel fotos posten aub
simodi
Geplaatst: 03-04-13 21:02
De 'creatieve' fotos zijn ook erg leuk!
SemBo
Geplaatst: 04-04-13 17:54
Ziet er super leuk uit!
Daihyo
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-13 09:21
Bedankt allemaal Zowel voor de tips als de complimenten. Ik ben heel benieuwd waar we over een paar weken staan. Het blijft in ieder geval onwijs leuk om te doen!
spicegirl: ik ben hard bezig met afvallen, dan hoop ik dat het niet nodig is Ben er al 30 kwijt, maar die laatste 10 blijven lastig....
Vera: je bent altijd van harte welkom
spicegirl
Geplaatst: 05-04-13 09:53
dan zal het wel meevallen...knap van je hoor !
maaaanndy95
Geplaatst: 07-04-13 21:08
erggg leukk!!
Ineke2
Geplaatst: 12-04-13 12:41
Ik zag ineens dit topic, wat een leuke combi zijn jullie! Even wennen als westerncombi, maar het staat goed hoor
Wat is Jim een leuke haf Tikkie eigenwijs of niet? Dat mag ik namelijk wel Ik vind de aan elkaar geplakte foto's erg leuk, je instructrice doet het mooi voor haha
Wendy: als het hem uitkomt . Eigenlijk is hij ontzettend werkwillig zolang hij het leuk vindt en uitgedaagd wordt. Hij doet super zijn best. Maar als hij geen zin heeft wil hij wel eens zijn eigen plan trekken
Loe_Loe
Geplaatst: 15-04-13 21:00
Amanda schreef:
Dank jullie wel
Maar als hij geen zin heeft wil hij wel eens zijn eigen plan trekken
Ha-ha-Haf-karakter?? Daarom zijn ze ook zo leuk... draakjes (om even te generaliseren hihi) Ziet er al super uit hoor! Ikzelf zit nog in de "droomfase" zoals je weet... Hou je jullie vorderingen hier bij?