[WN] Wat een lekker weertje weer =D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 10:47

Wat een leuke foto's, Renée! vooral die toen het nog droog was. Mooi paard en petje af dat je met die stromende regen door blijft rijden. Ik zou al lang ergens onder een afdak staan... :=

Ik heb totaal geen verstand van western rijden, maar ik vind het er vriendelijk uit zien en je paard is mooi voorwaarts. :j

Ik begrijp heel goed dat je deze foto's op bokt wil zetten en ik hoop dat een enkele opmerking je niet weerhoudt het weer te doen. Ik vind jullie een prachtige combinatie.

troi

Re: Wat een lekker weertje weer =D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:37

Prachtiger sfeerplaatjes! Top lol met een knol! Ik hoop meer fotos te zien aangezien ik er acuut vrolijk van wordt (maar zou het ook snappen als je de moed wat vergaat..).

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:41

troi, dat vind ik wel een beetje leedvermaak... Acuut vrolijk worden bij foto's van iemand die doorweekt in de stromende regen rijdt...
_O-

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:03

}:)

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:40

Leuke foto's.
Mooi paard ook, en dat hoofd van hem in de regen _O- .
Ik heb er hier 1 die aan de hand zich gelijk omdraait en met de kont tegen de wind in gaat staan, dat wordt nog wat als ze helemaal onder het zadel is.
Is wel eens wijkend naar de bak gelopen, ze heeft zo'n hekel aan regen!!.
Maar 1 ding scheelt, ik zelf ook..

Schaapje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:00

Wat een knappe pony!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:00

@wendy : sorry, maar ik vind jouw reacties nogal kleinerend. Mogen alleen wedstrijdruiters topics plaatsen dan ? Dit is toch geen HAW ? TS wil gewoon even haar paardje laten zien. En de rijstijl van veel wedstrijdruiters is dikwijls ook niet echt om op de voorpagina te plaatsen :=
Zelf ben ik toevallig ook wedstrijdruiter (reining). En ja, ik volg les. En ja, ik rijd prijzen. En ja, ik rijd mijn showpaard ook dikwijls met twee handen op shank (correctional). Het eerste half uur van het inrijden zelfs altijd. En dikwijls met teugels korter dan ik hier op de foto's zie. Waarom ? Omdat het karakter van mijn paard dit vraagt. Je moet haar eerst even met de neus op de feiten duwen vooraleer ze bereid is om voor je te werken. Dan pas kun je een nette proef rijden, anders veegt ze de vloer met je aan. Maar ik ben wel slim genoeg om daar geen foto's van op bokt te plaatsen. Juist om de reden dat je dan alle bakrandridders en paardenknuffelaars over je heen krijgt. Meestal diegene die zelf geen platte prijs rijden.
@TS : veel plezier met je paardje en petje af voor het rijden in de regen. Ik zou er al lang geen zin meer in hebben O:)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 16:21

amen, sevke ! _/-\o_

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 16:42

sevke schreef:
@wendy : sorry, maar ik vind jouw reacties nogal kleinerend. Mogen alleen wedstrijdruiters topics plaatsen dan ? Dit is toch geen HAW ? TS wil gewoon even haar paardje laten zien. En de rijstijl van veel wedstrijdruiters is dikwijls ook niet echt om op de voorpagina te plaatsen :=
Zelf ben ik toevallig ook wedstrijdruiter (reining). En ja, ik volg les. En ja, ik rijd prijzen. En ja, ik rijd mijn showpaard ook dikwijls met twee handen op shank (correctional). Het eerste half uur van het inrijden zelfs altijd. En dikwijls met teugels korter dan ik hier op de foto's zie. Waarom ? Omdat het karakter van mijn paard dit vraagt. Je moet haar eerst even met de neus op de feiten duwen vooraleer ze bereid is om voor je te werken. Dan pas kun je een nette proef rijden, anders veegt ze de vloer met je aan. Maar ik ben wel slim genoeg om daar geen foto's van op bokt te plaatsen. Juist om de reden dat je dan alle bakrandridders en paardenknuffelaars over je heen krijgt. Meestal diegene die zelf geen platte prijs rijden.
@TS : veel plezier met je paardje en petje af voor het rijden in de regen. Ik zou er al lang geen zin meer in hebben O:)

:D +:)+

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:19

de eerste foto's zien er prettig uit en eerlijk gezegd vind ik het knap dat je het voor elkaar kreeg om je paard in dat takkeweer nog lopend te houden
ik vrees dat de mijne er de brui aan hadden gegeven, kont in de wind gestoken hadden of onder het afdak waren geschoten
het geeft wel leuke aparte plaatjes

enige wat mij opvalt is dat je onderbeen snel naar voren gaat, probeer die meer onder je te houden, zal je hak ook makkelijker naar buiten te houden zijn zodat de spoor meer af blijft steken
verder altijd handig om te kijken waar je heen wilt :D

oja, errug leuk paardje :j

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:29

Ew sinds wanneer mag je alleen foto's op bokt plaatsen als je alles perfect doet :P

Leuke foto's en super leuk paardje! :D

PaardenByMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:56

Leuke foto's! Leuk om te zien ook, dat paardje van je :)

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:20

Wat een gedoe allemaal over een paar foto's waar iemand alleen maar haar paardje wil laten zien enzo.
Ik heb respect voor je in de stromenden regen rijden ! Ziet er echt leuk uit !
Zelf ook een korte periode een paint horse western gereden en vond het echt super moeilijk :p
Respect en laat je niet tegenhouden door een paar domme reactie's niemand is perfect en niemand zou dat ooit kunnen zijn

Heel veel plezier nog met dit paardje !

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 23:27

Bedankt voor de toch nog leuke reacties, doet me goed! Niemand is perfect en ik zeker niet :P Maar gewoon foto's plaatsen moet gewoon kunnen zonder doodsangsten uit te slaan voor de reacties en meningen van andere mensen lijkt me ? zolang ik maar niet onnodig in de mond zit te ruggen en mijn hielen erin knal, of aan "hard riding" doe, lijkt me dat ik gewoon mijn foto's veilig hier neer kan zetten :')

Dandy vond de regen absoluut niet leuk, maar ik ben dan niet iemand die meteen het rijden afkapt. Nu was ik al 30 minuten minstens bezig toen het echt met bakken uit de lucht viel, dus na een paar rondjes toch maar uitstappen, maar heb ook wel eens gehad dat het al na 5 minuten miezerde en het na een kwartier begon te storten :') ben toen toch nog even (gok 5 minuten ofzo :') al voelde het veel langer) doorgegaan en hem daarna lekker een kwartiertje onder solarium gezet zodat die lekker kon opdrogen. Die luxe hebben we dan wel gelukkig :))

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:58

En sinds wanneer mag je op bokt alleen nog maar schrijven: oh wat een lief paardjuh? Als TS niet zo overdreven had gereageerd, was er niks aan de hand geweest.
Want zo hard was mijn kritiek niet, wat ik ook meerdere malen heb geprobeerd duidelijk te maken, lees maar eens goed.
En nee, je hoeft geen wedstrijdruiter te zijn om iets te mogen plaatsen. En ja, ik pak een shank ook wel eens op 2 handen, maar ben me er van bewust dat dat niet zo hoort en zet dat dan al helemaal niet op bokt. Omdat ik weet dat als je een foto plaatst, je je bewust moet zijn van het feit dat dat plaatje een beeld schept van hoe je rijdt. Je slingert het wel het web op, definitief en voor iedereen zichtbaar.
:wave:

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:36

Wendy schreef:
Tsja, ik zag een foto van dit topic op de voorpagina staan en vroeg me heel eerlijk gezegd af wat het daar deed. Dit is duidelijk werk in uitvoering; shank op twee handen, een ruiter die niet op haar kont zit, benen met sporen die zo te zien alle kanten op gaan.... maar wel een paard en ruiter die gezellig samen bezig zijn!
Heb je les TS? Ik meen me te herinneren van niet toch?

Dit is het stukje waaraan ik refereerde. Natuurlijk mag je kritisch zijn, maar zonder fundament heeft dat weinig zin. Je ziet namelijk niet dat haar benen alle kanten op zwieren en ook niet hoe ze zit. Scheelt misschien dat ik zelf foto's maak, dat ik zie dat het net iedere keer het verkeerde moment in de draf is voor de ruiter. Ik plaats zelf ook geen foto's van mijn rijden op Bokt, maar kom op, ze begint net met westernrijden en is er helemaal hoteldebotel van en bovendien gek op d'r bijrijdpaard. Cut her some slack zou ik zeggen.

amir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 15:19

Op de foto's zie ik lekker lol met je knollie.
En het is dan allemaal nog niet zo perfect maar wie is dat wel.
We leren elke dag en dat is niet erg, er zijn vele wegen naar Rome, het gaat vooral om de pret met je paard en de rest komt wel.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:36

leuke foto's :D

xdanieijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:58

mooie foto's! Ziet er leuk uit! X