Bubbleee schreef:_Tess schreef:He, is niet (vlakbij) well?
Klopt, dit is in Nederhemert
Ja, ik herkende het

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bubbleee schreef:Ik was inderdaad wel van plan om een kortere pad te gaan kopen
En voor degene die echt bang zijn dat mn paardje over 10 jaar helemaal verpest is door dit zadel,
Ze heeft plezier, en dat heeft ze denk ik niet als er iets op haar schoft drukt.. Dan is sowieso haar beweging anders..
D_Desteny schreef:Bubbleee schreef:Ik was inderdaad wel van plan om een kortere pad te gaan kopen
En voor degene die echt bang zijn dat mn paardje over 10 jaar helemaal verpest is door dit zadel,
Ze heeft plezier, en dat heeft ze denk ik niet als er iets op haar schoft drukt.. Dan is sowieso haar beweging anders..
Je moet het zelf weten we geven alleen advies.
Blon_D schreef:Lous en D_Desteny de TS is 15 en vind het dan ook nogal hard om te zeggen dat ze (als het zadel toch niet goed blijkt te liggen) ze niet moet komen zeuren. Een 15 jarige puber is nog wel afhankelijk van ouders en wat deze beslissen.
Verder heeft ze haar pad te ver naar achteren liggen deze hoort maar een klein stukje aan de achterkant uit te steken en het grootste deel aan de voorkant.
Ik kan aan de foto's niet beoordelen of het een zadelmarkt zadel is daarvoor vind ik ze te onduidelijk door bewerkingen en afstand. Dat het paardje niet correct opgezadeld is is wel duidelijk te zien.
TS is blij en trots en bovenal nog jong dat je haar waarschuwt is oke maar TS heeft ongetwijfelt het beste met haar pony voor en moet net als ieder ander leren van fouten...
D_Desteny schreef:Blon_D schreef:Lous en D_Desteny de TS is 15 en vind het dan ook nogal hard om te zeggen dat ze (als het zadel toch niet goed blijkt te liggen) ze niet moet komen zeuren. Een 15 jarige puber is nog wel afhankelijk van ouders en wat deze beslissen.
Verder heeft ze haar pad te ver naar achteren liggen deze hoort maar een klein stukje aan de achterkant uit te steken en het grootste deel aan de voorkant.
Ik kan aan de foto's niet beoordelen of het een zadelmarkt zadel is daarvoor vind ik ze te onduidelijk door bewerkingen en afstand. Dat het paardje niet correct opgezadeld is is wel duidelijk te zien.
TS is blij en trots en bovenal nog jong dat je haar waarschuwt is oke maar TS heeft ongetwijfelt het beste met haar pony voor en moet net als ieder ander leren van fouten...
Ik zeg nergens dat ze dan niet moet komen zeuren.
Ik geef alleen advies en zeg wat ik zelf zie. Ze moet zelf weten wat ze daar mee doet.
Lous schreef:Rugproblemen door een niet passend zadel ontstaan naar wat ik heb gehoord vaker op langere termijn.
Dus er word idd advies gegeven.
En ja het is aan jou er wel of niet iets mee te doen uiteindelijk. Maar open straks geen topic over wat te doen als je haflinger rugproblemen blijkt te hebben.
little_birdy schreef:wat een stoere haf !
mocht ik ooit een geldboom in de tuin hebben komt er bij mij ook een mooi westernzadel voor de buitenritten !
wat voor een merk heb jij er op liggen is een leuk zadel om te zien
Femke(ll) schreef:Ik heb geen verstand van Westernzadels, maar wat ik wel zie is dat het bit wel heel ver/strak in de mond ligt.
Verder een leuke haflinger! Lijkt me een heel braaf beessie, die van mij is een crosskonijn zodra we in een bak rijden, doen we dus ook niet zo vaak(ik rij buiten met d'r)