[WN] Kleine update van babypaard...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 16:26

wat een leuke pony! op foto 1 dacht ik echt dat is gewoon een paard..! maar het is een pony :P (neem ik aan of jij bent ontiegelijk lang :')

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 13:02

Leuke reacties, thanks ! :)

moelly schreef:
Ik heb zoveel respect voor mensen die western rijden!

Volgens mij heb je bij elke discipline goede en hele foute? := Tuurlijk is het heel anders dan bijv. engels maar je kunt niet het ene 'beter' of vriendelijker noemen dan het andere (hoewel imo teveel engelse ruiters hun paard niet 'los' kunnen laten, wat ik jammer vind), of bedoel je iets anders? Als je een paar lessen neemt kun je er zelf achter komen :j

Britt_Mara schreef:
wat een leuke pony! op foto 1 dacht ik echt dat is gewoon een paard..! maar het is een pony :P (neem ik aan of jij bent ontiegelijk lang :')

Ligt eraan wat je onder paard of pony verstaat :D Volgens de internationale richtlijn is ze een paard en aangezien op haar stamboekpapieren letterlijk American Paint HORSE staat lijkt het me vrij duidelijk :P maarja Miniature Horses/IJslanders etc zijn officieel ook paarden en daar is niet iedereen het mee eens, dus aan jou de keus :') Ik ben niet heel klein trouwens :+

kimmylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 13:07

Ziet er goed uit, fijn dat je haar rustig laat wennen. Gaat je een hoop plezier en vertrouwen geven. En ja dat kleurtje.........gewoon heerlijk!

YMJArabiansJarig

Re: Kleine update van babypaard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:52

Dat ziet er al goed uit zeg! En wat een ontzettend leuk paard :D (Gave kleur!)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:07

He wat leuk dat ik je nu zo op bokt tegen kom. Wij (dochter en ik) rijden regelmatig (tot erg vaak) bij jullie langs. We zien Yutah en de maffe shet vaak buiten lopen en we zien jou vaak bezig met Yutah, maar heb je nog niet zien rijden.
Maar het rijden ziet er al goed uit hoor. Erg leuk. Yutah is een erg apart paardje om te zien. we hebben ons al steeds afgevraagd wat voor ras het was. En of hij nog erg jong was. Nu weten we het dus. :)

(ik ben degene met een bruin paard, zwarte manen en zwarte staart en een bles en rijdt met paars hoofdstel, dochter rijdt een vos arabier, 4 witte sokken, in het helderblauw.)

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 07:26

He wat grappig! Ik zie jullie inderdaad vaak langsdraven, vooral het knalblauwe hoofdstel valt me steeds op :D wij zijn nu ook steeds vaker buiten te vinden (van de winter nog meer denk ik, als de bak te hard is) dus misschien kom je me ook nog eens te paard tegen ;) ben benieuwd hoe madam reageert want ze begint steeds meer praatjes te krijgen, lekkere puber haha
Ik zie jullie nog wel!