[WN] Always a pleasure :) Diamond

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:40

@Annickii, bespeur ik daar een niet gefundeerde aversie tegen westernsporen? Ooit gevoeld hoe zacht een westernspoor kan zijn, ooit beseft hoeveel schade je met een voor het oog zacht knopspoortje toe kunt brengen?

@Sirius, helemaal top dat je weer plezier in het rijden hebt gekregen. Idd, de begeleiding is er top, de paarden super, verzorging eerste klas. En Diamond een hele lieve merrie!

mirella75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 22:19

Annickkii schreef:
Leuk paard en leuke combinatie!
fijn dat je zo toch weer je vertrouwen terug krijgt in paardrijden, niets zo fijn als dat.
Ik hoop alleen niet dat je net als meerdere op die stal met dikke sporen gaat rijden tot bloedens aan toe... Heb ik vaak genoeg gezien daar helaas, niet losrijden maar gelijk volop knallen met sporen en scherpe wendingen, maar dit ziet er al een stuk vriendelijker uit, vind jou niet het type voor zoiets :D
Have fun samen!

Je hebt het hier zelfs niet over 1 persoon maar over meerdere.
Niet echt leuk om te lezen voor die personen die op deze stal staan!
Misschien eerst goed nadenken voordat je wat opschrijft en dan gaat posten???

Sirius_

Re: Always a pleasure :) Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 08:07

Die discussie is niet de bedoeling van mijn topic..
Ik weet niet wie het is geweest, maar iedereen is super zuinig met hun paardje daar en iedereen houdt elkaar wel een beetje in de gaten. Feit is dat ik zo lekker rijd, mede door de sociale controle en hoe er op stal met elkaar en hun paarden wordt omgegaan.
Ik wilde ook niet met spoor rijden, nooit gedaan, en vond het doodeng, maar Diamond reageerde niet voldoende op kuitdruk (En zat ik continu te bumpen, nu hoeft dat niet) en het heeft wel een paar maanden geduurd voordat ik uberhaupt een spoor durfde om te doen.

Ik baal dat ik geen foto's van gisteren heb, het kwartje viel eindelijk :D Heb haar in stap en draf, stop vanuit draf, backup en rollback lekker nageeflijk kunnen rijden. Hopelijk houden we dat vol :D Morgen heb ik privéles om aan de galop te werken, óf ze blijft achter in draf, óf ze is voorwaarts maar valt uit elkaar. Ik kan nog geen 1 + 1 optellen, en nageeflijk rijden en voorwaarts houden haha. Maar dat komt wel. Ik was apetrots gisteren <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 08:17

@cassidy, nee ik heb absoluut niks tegen de westernsport en rijd zelf helemaal niet met sporen...
@mirella75, als je beter gelezen had dan had je gelezen dat ik mezelf verbeterd had dus ga er niet over door als je niet kunt lezen... dus als je nog wat te melden heb doe dat dan in een pb en niet via dit topic.

@ts, nogmaals hoop ik dat je veel plezier houd in het rijden en excuus voor de opmerking die ik maakte in mijn eerste reactie, was uiteraard niet de bedoeling om je topic te verpesten.
Ik ga ook niet meer in op de reacties verder die er niet toe doen, alleen via pb als iemand daar zonodig wat over moet zeggen.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:11

Citaat:
Ik hoop alleen niet dat je net als meerdere op die stal met dikke sporen gaat rijden tot bloedens aan toe... Heb ik vaak genoeg gezien daar helaas, niet losrijden maar gelijk volop knallen met sporen en scherpe wendingen

Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig wie je bent en bij wie jij dit gezien hebt? (Je mag me uiteraard een PBtje sturen... 8-))

(sorry dat ik je topic nog even gebruik Rian, mensen die met dit soort woorden smijten om er vervolgens helemaal niets meer over te willen zeggen kan ik niet zo goed loslaten :D)

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-12 14:13

Ik open na mijn vakantie wel weer een nieuw topic :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:34

Ik heb haar al per PB gesproken en het is rechtgezet ben alleen altijd erg van out in the open en kan nooit zo goed tegen onrechtvaardigheid. Ik weet dat ik dan echt op mijn handen moet gaan zitten en niks zeggen maar soms lukt me dat ècht niet! We gaan het nu weer over leuke dingen hebben!

(ps. En een bokt topic zonder rel is eigenlijk geen echt topic hè ;))

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:24

Moderatoropmerking:
Fijn dat het opgelost is met elkaar, het gezellig houden hebben we met z'n alle in de hand. Dit ligt ook aan je eigen posts. Laten we nu ontopic blijven!