Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Annickkii schreef:Leuk paard en leuke combinatie!
fijn dat je zo toch weer je vertrouwen terug krijgt in paardrijden, niets zo fijn als dat.
Ik hoop alleen niet dat je net als meerdere op die stal met dikke sporen gaat rijden tot bloedens aan toe... Heb ik vaak genoeg gezien daar helaas, niet losrijden maar gelijk volop knallen met sporen en scherpe wendingen, maar dit ziet er al een stuk vriendelijker uit, vind jou niet het type voor zoiets
Have fun samen!
Heb haar in stap en draf, stop vanuit draf, backup en rollback lekker nageeflijk kunnen rijden. Hopelijk houden we dat vol
Morgen heb ik privéles om aan de galop te werken, óf ze blijft achter in draf, óf ze is voorwaarts maar valt uit elkaar. Ik kan nog geen 1 + 1 optellen, en nageeflijk rijden en voorwaarts houden haha. Maar dat komt wel. Ik was apetrots gisteren
Citaat:Ik hoop alleen niet dat je net als meerdere op die stal met dikke sporen gaat rijden tot bloedens aan toe... Heb ik vaak genoeg gezien daar helaas, niet losrijden maar gelijk volop knallen met sporen en scherpe wendingen
)
)
)