Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hollywood86 schreef:Nee, want er moet VOOORAF toestemming gevraagd worden, niet dat het verwijderd wordt omdat ik het bij toeval zie.

mang schreef:Verder kan ik me er wel in vinden dat je het niet fijn vind dat er foto's van je worden geopenbaard zonder dat je dat weet, maar ietsje minder kan wel.
verography schreef:hollywood86 schreef:Ik ben ook geprikkeld. Ongetwijfeld doe je het met de beste bedoelingen, maar beter toch van te voren toestemming vragen of je wildvreemde zo op internet mag zetten. Sommige mensen hebben dat gewoon liever niet. En dat is hun goed recht natuurlijk.
Beste hollywood86,
voor zover ik het weet zijn wedstrijden openbaar en mensen die zich daarvoor inschrijven geven (vaak) automatisch hun portretrecht op. Al zou de TS de foto's verkopen of niet, dat maakt niets uit. Ik kom ook zeer vaak op wedstrijden en maak foto's voor de verkoop zonder dat iemand van te voren toestemming geeft. Mocht iemand echt problemen hebben met een foto van hem/haar kunnen ze dat op een nette manier kenbaar maken. Uiteraard is het aan de fotograaf om de ruiter er op de beste manier op te zetten en foto's van minder gelukkige momentopname te deleten MAAR men is dat niet verplicht. (kijk naar de mensen die de Amerikaanse westernruiter filmde en daarmee in een negatief daglicht zette).
Zo te zien is de beginpost gewijzigd en zullen de foto's die de prikkelheid opriep verwijdert. Moet zeggen dat de foto's die ik nu zie geen slechte momenten bevat.
:)
), maar zeker de eerste 2 foto's zijn niet echt op het mooiste moment genomen. Het liefste wil je 1 been gestrekt en 1 naar voren stappend, als je begrijpt wat ik bedoel! Zoals op foto 11.
hollywood86 schreef:Het is notabene een boktregel zoals PK aanhaalt.
Al wordt het vaak gedaan, dat maakt het nog niet..

trek je niks van aan