[WN] Kaatsheuvel 22 april

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

thillie

Re: Kaatsheuvel 22 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:26

@henkie ik heb even naar mijn foto's gekeken in mijn profiel waar ik op een paard van een ander zit. En idd daar zitten ze ook zo maar naar mijn weten moeten ze andersom dat de bolling zeg maar naar voren is. Maar is een puntje van aandacht voor mij om te bestuderen hoe ze nu werkelijk moeten.

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:33

Henkiee schreef:
Klopt niet, maar leuk geprobeerd.. Volgens mijn zitten jullie beiden er nogal een stuk naast. (Met andere woorden Kasmir: je 1e conclusie klopt, je 2e niet..)

1e punt. Als je iets beter zou kijken is het geloof ik een vrouw. De opmerking "z'n beugels" is niet correct.
2e punt. Als je dan nog even kijkt, dan zie je een werkje zitten op de buitenkant. Tenen steken misschien iets naar buiten, maar van beugels verkeerd is dus net geen sprake.
3e punt. Thillie, ik heb even op jou profiel gekeken. Maar jij zit bijna net zo op je paard, en jou beugels lijken dan ook wel verkeerd te zitten! Is jullie dat ook al opgevallen en is dat zo?!

On topic: Mooie foto's, ziet er erg keurig uit!

D'r beugels, zag wel dat het een vrouw was gewoon foutje in de Nederlandse spelling kan gebeuren :)
Beugels zitten wel netjes met de getoolde kant aan de buitenkant maar de linkerbeugel hoort imo. aan de rechterkant te hangen en de rechter aan de linkerkant.
Zo zit dus het werkje alsnog aan de buitenkant maar loopt de bolling met de voet mee in plaats van er tegenin.

Maar goed ik ben nog een leek hoor, ik rij net een jaartje western en heb net een week een westernzadel maar mijn instructrice heeft maandag precies dezelfde
beugels aan mijn zadel gehangen en mij er nog op gewezen dat ze zo horen en dus niet andersom zoals op de foto.

thillie

Re: Kaatsheuvel 22 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:37

@kasmir dat bedoelde ik dus ook