Nogmaals van harte gefeliciteerd , dat was een echt kippevel momentje toen ze het Wilhelmus voor Milan draaiden!!! Hij "reed" ook echt zelf , welverdiend Milan!!!!!
dropje2
Geplaatst: 18-10-11 09:09
Super gedaan Milan en Monique en natuurlijk Future!
Je straalt echt, Monique, zo leuk om zo'n trotse moeder te zien!
Gefeliciteerd en wat zul je trots zijn!Geweldig die foto van je zoontje met future zijn hoofd op gelijke hoogte. Vind dit trouwens met recht een van de mooiste appies die ik ooit gezien heb!
Gefeliciteerd Wat een plaatje van een appie heb je toch en Milan zo trots en jij natuurlijk ook, wat een ervaring daar in Aken, wat waren wij blij dat Yentl 2de werd in de halter. Al met al een heel geslaagd weekend
Gefeliciteerd zeg, wauw!! Wat zullen jullie allemaal trots zijn!
Kleine opmerking, ik vraag me af of de cap van je zoontje wel goed past? Mij is altijd geleerd dat de klep zo'n 2 vingerbreedtes boven je wenkbrouwen moet zitten, en bij Milan lijkt de cap nogal een stukje verder achterover te staan
Oh, wat heerlijk voor jullie! Meer dan knap gedaan. Van harte dus!
Ivana22
Geplaatst: 18-10-11 18:11
Gefeliciteerd !! Leuk hoe hij het doet met z'n 7 jaar
Mooi paard !!
JoyRider
Geplaatst: 18-10-11 18:46
Gefeliciteerd voor de knappe Milan en Future! Ik doe het de kleine man niet na, zou de bibbers hebben op zo'n internationaal toernooi en hij doet het gewoon even
Jij zelf ook gefeliciteerd natuurlijk
horsea
Geplaatst: 18-10-11 18:53
Wat SCHATTIG!!!
Wout_G
Geplaatst: 18-10-11 19:58
Proficiat!!!!!
CounTree
Geplaatst: 18-10-11 20:04
Wauw gaaf hey!! GEFELICITEERD.
Dit verdient een plek in de krant!!
silvester
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-11 20:38
Nogmaal allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik heb vanmiddag alle berichtjes voorgelezen voor Milan; hij vond het hardstikke leuk.
Countree: Dat is wel een goed idee, daar ga ik werk van maken.
Future doet echt heel lief met Milan. Hier nog een leuke foto. Future begon in te dutten en Milan ging tegen hem praten om hem wakker te houden.
En hier een paar filmpjes, gemaakt door m'n vriendin.
Ik smelt gewoon bij de foto's van Future en Milan. Silvester, jij ook gefeliciteerd met je behaalde resultaten, maar wat een geweldig stel mannen heb je daar