[WN] Ice Painted Bright @ his first show!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 20:02

Paintless schreef:
heb je nu nog zoveel moeite met hem te rijden als iedereen in het begin met hem had?

Nee, en nooit echt gehad. Geduld was the keyword! Als hij ergens bang van werd dan gewoon rustig blijven alsof je neus bloedde. En zelf ook gekkigheid uithalen op zijn rug. Veel onverwachte bewegingen maken, Rijden met mijn muziek op de telefoon aan ( Rammstein en heftiger :D ) Rare dingen doen zoals joelen en klappen, zingen ( geloof me als hij daar niet bang van werd, dan is het een keigoeie of hij is doof ;) )
Hij is verkeerd begrepen door anderen en helaas daardoor een slechte naam gekregen.
Gelukkig heb ik via FB veel contact met HANKSWHITE die me van alles vanaf veulen zijn tot dat hij bij haar wegging heeft verteld, en zij was de eerste die ik gisteren ook belde met het verslag van de wedstrijd!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 20:04

essiedepessie schreef:
Ja daar twijfel ik niet aan! maar wil ook wel graag die cattlemans zien met die steentjes erin waar gera het toen over had! schiet je site al op? of sta je binnenkort nog ergens met die spulletjes?

Gaat goedkomen, ik heb het deze week 's avonds nog even druk met opdrachten, ga volgende week weer verder met de shop. *\o/*

Buitenzorg

Re: Ice Painted Bright @ his first show!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:20

Dat zijn nog eens uitslagen en vooral die smile op je gezicht! Super! Gefeliciteerd!!!!!!

Reckless86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:17

Leuke foto's Angelique.
Hij ziet er erg ontspannen uit op de foto's.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 13:09

Jullie zagen er tiptop uit Angelique en wat ging het goed! Super gewoon! *\o/* *\o/*
Go you Girl! -:)

HANKS_WHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:27

thnx 4 the credits :D

en ook hier werd een gat in de lucht gesprongen toen ik de uitslag hoorde! en ik ben zoooooooooooooooooo blij dat hij bij jou zit!!
hij kon niet beter terrecht komen! en idd geduld en rustig blijven,dan doet hij alles voor je als hij je vertrouwt.
en bedankt ook voor contact te houden want ik vind het hardstikke leuk dat ik hem volgen kan.

op naar de top jullie 2 *\o/*

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 21:36

Dank jullie wel allemaal! Het geeft nog steeds een big smile op mijn gezicht terwijl ik hieraan terug denk.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:06

nou ik heb hem gezien en dat meisje is er toen best wel hard af gegaan. ongecontroleerd crossen en bokken. ik snap wel dat ze daar toen van geschrokken is. maar ik vond het verder al raar. want het was gewoon een dood goed paard. alleen impulsief.. zo kwam het mij over.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:10

Gefeliciteerd !!!!!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:06

@paintless: sommige eigenaren en paarden matchen gewoon niet met elkaar. Kan gebeuren... Het is fijn dat hij goed terecht is gekomen en dat dit wel een match is.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 19:42

Paintless schreef:
nou ik heb hem gezien en dat meisje is er toen best wel hard af gegaan. ongecontroleerd crossen en bokken. ik snap wel dat ze daar toen van geschrokken is. maar ik vond het verder al raar. want het was gewoon een dood goed paard. alleen impulsief.. zo kwam het mij over.

We zijn er inmiddels via de pb achtergekomen dat het paard wat Paintless bedoeld en Silver 2 verschillende paarden zijn.
Maakt niet uit, Silver heeft ook zo'n soort verhaal en dat is allemaal terug te lezen.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:02

en viva la vida heeft ook gelijk hoor. soms matcht het gewoon echt niet. ben zo wie zo blij dat hij nu een superplekkie heeft.