[WN] La Margneta Aura at work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 00:26

meikie schreef:
Superpony, ik suggereer niets in de richting dat zij verkeerd bezig is, toch? Wil haar alleen graag verder helpen met mij tipje. Dussss, vanwaar deze verdedigende houding? Nergens voor nodig lijkt me.....

Nee hoor, pikte er meer even een opmerking uit. Het is gewoon altijd zo als mensen enthousiast foto's plaatsen er ook kritiek volgt. Dat is prima en je hebt helemaal gelijk, maar men moet niet vergeten dat mensen altijd aan het leren zijn en in dit geval iemand heel trots is en mag zijn over het zelf inrijden van haar jonge paardje die het super doet. Ik vind het ook soms onterecht dat mensen al iets zeggen als je iemand verder niet kent, hoe het eerder was en de kritiek wordt gegeven door mensen die zelf ook nog moeten leren, houding problemen hebben of iets met hun paardje, vandaar ook even de opmerking, ze is heel serieus en netjes bezig. Laat iemand ook eens enthousiast zijn en genieten.

Is dus ook niet persoonlijk, pikte een quote.

kimmylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:32

Ik zie een ontspannen paard en een blije ruiter. Ziet er helemaal goed uit, vooral lekker doorgaan en genieten van je prachtige paard! *\o/*

Achterom

Re: La Margneta Aura at work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:51

Ziet er fijn uit.

Ik zou er alleen wel op letten dat je paard niet nog meer achter de teugel kruipt. Als je er op tijd bij bent is dat nog makkelijk corrigeren, maar ik weet uit ervaring dat dit later veel lastiger wordt :)

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 08:20

Volgens mij zie ik een hele gelukkige amazone , maar ook een heel gelukkig paard !!!
Geniet er lekker van !

AnkeFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:16

Mooi paardje, ziet er goed uit samen! +:)+
En wat heeft ze dr oortjes er mooi op staan op bijna elke foto!

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 11:06

Wauw, ik vind het al heel netjes! Mooie combinatie ook tussen ruiter en paard!! :o

Algraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:24

woow ziet er netjes uit! Wat een leuk paard:)

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:40

Het is een heel mooi paardje, en jullie zien eruit als een fijne combi, maar ik blijf het een beetje vreemd vinden de combinatie arabier/western ;)
Niet l*llig bedoeld, hoor ! Maar wij streven altijd naar een lage hoofd- en staarthouding en dat lijkt me bij een arabiertje niet zo vanzelfsprekend.