Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

birdybirdy schreef:Wat een gaaf paard is het toch!
Rijden ziet er toch goed uit? Het geen wat me opviel en wat je zelf al noemt is dat je meer voor je moet kijken, maar ik vrees dat ik mezelf er ook schuldig aan maak dusss....![]()
Wordt hij wel door iemand anders uitgebracht op wedstrijden of ben jij de enige die hem rijdt?
.. ergens vind ik dat wel grappig.
): Ja Solo is wel gek op de dames en het is wel moeilijk met hem in een bak met veel anderen te rijden, hij is wel ECHT hengst, vandaar dat ik het ook niet zo op de wedstrijden heb.PaolaPromise schreef:Solo en ik rijden alleen recreatief, omdat we geen wedstrijdambities hebben, please be kind
Hij zou NOG mooier worden met een mooi performance record
)
Wat een supergaaf beest!

Ik heb echt totaal geen verstand van western ( ben een echte dressuurmuts..) maar wat ziet dit er heerlijk ontspannen en fijn uit zeg! Mijn complimenten
en dan is jouw paard ook nog zo leuk getekend.
.. dan heb ik liever gewoon lol met mijn knol!
Slechte punten zullen afbreuk aan zijn naam doen omdat veel mensen dan toch denken dat het aan het paard ligt en hij niet kan presteren
.. Hem bij een ander zetten voor wedstrijdtraining, daar wordt hij ook niet gelukkiger van. Hij staat hier 24/7 op de wei in de zomer en in de winter elke dag buiten, met uitzicht op 'zijn' merries. Wij vinden het prima zo
Wranglerbutt schreef:Jammer dat de fotograaf veel 'knieactie-momenten' heeft gekiekt, het zou wat mij betreft wel wat meer 'western pleasure' mogen ogen..