En die manen
Veel geluk samen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RaichuHollow schreef:Wat een leuke reacties allemaal zeg!!
@ justkid: Heeft ie bij jullie in de opfok gestaan? Heb je ook foto's van jou quartertje?
@melissa_b: Ik kan wel merken dat het zadelmak maken echt super gedaan is, hij blijft altijd keurig staan, geen stress.
@ buitenzorg: Ik ben blij dat je er niet mee door bent gegaan..Anders had ik nu niet zo'n gaaf paardje!
@gimme_spurs en Fempsie: Haha toch ff doen he:P:D haha Hij stond behoorlijk dik in zijn vacht, die lange haren hebben er lang gezeten!
@ Toedelou: Het heeft idd wel wat werk ja.. Hij ligt graag in z'n eigen poep:P
Ik ben van plan om wedstrijden te gaan rijden! Maar rustig aan, wil hem eerst lekker trainen!
In augustus doe ik mee aan een onderlinge op stal, miss in november nog een andere onderlinge en dan het nieuwe seizoen officiele wedstrijden.
Wordt er haast verlegen van, zo positief zijn jullie!
! En wat ziet ie er goed uit, lekker kontje gekregen ook
, en nog steeds die mooie maantjes. Zucht...wat een knapperd is het toch geworden, zeg.
) en heb het manneke mee mogen maken vanaf dat ie geboren is. Hij is altijd al een lekker boevige maar lieve ondeugd geweest, wat dat betreft niets veranderd, als ik het zo lees.
. Hij was bij ons al de grootste en de laatste keer dat ik hem gezien heb bij Jan en Brigitta was ie volgens mij nóg groter geworden. RaichuHollow schreef:Heb je foto's van hem dat ie jong was?
, zeker als je, zoals ik, kleintjes gewend bent (mja, ben dan ook niet zo lang
). RaichuHollow schreef:Hij vind voetballen met de grote bal ook super leuk!
. Bij ons had ie ook een speelbal, om samen met z'n broertje gezellig mee te spelen, maar meneer wist nooit hoe hard ie daarvoor moest wegrennen. Al helemaal als die bal uit zichzelf door de wind bewoog. En geheid dat die dan van z'n moeder op z'n donder kreeg omdat ie dan weer in haar wilde kruipen
. Mja...misschien was ie toen nog iets te jong om het concept bal te begrijpen. Leuk man, dat ie het nu wel geweldig vindt!

Haha ik ben ontzettend verliefd op hem!