[WN] Sparkling White Clever, mijn topper!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:43

Wauw prachtig,loopt al lekker voor zijn leeftijd!!
En die manen <3

Veel geluk samen :D

Anoniem

Re: Sparkling White Clever, mijn topper!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:27

Wat een mooierd, en jullie zien er echt al als een team uit, en dat na zo'n korte tijd!
Veel plezier met je mooie aanwinst!

ToLkiNAdo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:29

wat een knapperd!! (stiekem jaloers op zijn mooie manen!)

proficiat met je paardje! loopt mooi laag naar beneden!! doe zo verder

nog heel vee succes gewenst

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:47

RaichuHollow schreef:
Wat een leuke reacties allemaal zeg!!
@ justkid: Heeft ie bij jullie in de opfok gestaan? Heb je ook foto's van jou quartertje?
@melissa_b: Ik kan wel merken dat het zadelmak maken echt super gedaan is, hij blijft altijd keurig staan, geen stress.
@ buitenzorg: Ik ben blij dat je er niet mee door bent gegaan..;) Anders had ik nu niet zo'n gaaf paardje!
@gimme_spurs en Fempsie: Haha toch ff doen he:P:D haha Hij stond behoorlijk dik in zijn vacht, die lange haren hebben er lang gezeten!
@ Toedelou: Het heeft idd wel wat werk ja.. Hij ligt graag in z'n eigen poep:P
Ik ben van plan om wedstrijden te gaan rijden! Maar rustig aan, wil hem eerst lekker trainen!
In augustus doe ik mee aan een onderlinge op stal, miss in november nog een andere onderlinge en dan het nieuwe seizoen officiele wedstrijden.

Hahaha ja sorry, ik kon het niet laten! Maar ben wel een beetje jaloers op die mooie manen en staart. Mijn bijrijdpoown heeft helaas niet zoveel! Veel plezier met lekker samen trainen! *D

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:49

Hee die Paulie!
Wat is ie toch knap he! Leuk dat hij zo'n fijn thuis heeft gekregen :)

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:53

@ ts, nee hij heeft een poosje op onze stal gelogeerd als klein Clevertje.
Eigenlijk zou je pluizebolpom even moeten pb-en,
zij kent hem heel goed en kan je vast ook veel vertellen.

foto's van mijn Kid staan in mijn profiel.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:14

Jeej eindelijk foto's van Clever op bokt :D
Ga snel weer met je mee om nieuwe te maken hoor ;)

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 10:21

@iris: Ik zag net wat je bedoelde met het logo van mijn album. Gaat dwars door jouw logo heen.

kimmylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:00

Gefeliciteerd met die knappe kerel!!! Ik heb hem ook meegemaakt bij Jan en Bri en was ook altijd erg gecharmeerd van hem. Heb ook wat Showmanship at Halter met hem geoefend, echt super lief kereltje.

Hij heeft van Jan ook een super stabiele basis mee gekregen.

Weet zeker dat je heeeeeel erg veel plezier met hem zal hebben!

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:24

Oh wauw, wát een paard! Echt...wauw! :D

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 14:23

:o Wordt er haast verlegen van, zo positief zijn jullie!
Vanmiddag ook weer gereden, maar jeetje wat een wind! Hij schrok een paar keer, zou ik ook doen, die takken kwamen ineens zo op hem af! Maar na een paar keer was het over.

Hebben ook ffies trail geoefend, dat vind toch mooi! haha het hek, zijwaarts over balkjes, met de bal aan de gang, het sleutelgat, allemaal geen probleem! Super he!

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 14:25

@ KimmyLee: Wat leuk! Dat heb ik nog niet met hem gedaan. Vond ie vast leuk om te doen!
Die basis is idd super! moet wel zeggen dat ie af en toe best wel eens boos kan zijn omdat ie zn zin niet krijgt, maar voor de beloning is ie heel gevoelig! 1 keer braaf = onthouden! haha dan doet ie het de volgende keer extra goed! Heel schattig.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:22

Is zó gaaf om Clever nu als Echt Rijpaard te zien :)) ! En wat ziet ie er goed uit, lekker kontje gekregen ook :9 , en nog steeds die mooie maantjes. Zucht...wat een knapperd is het toch geworden, zeg. <3
Klopt verder wat Justkid zei. Ik verzorg zijn mams en zus (zelfde ouders als Clever en als hij ook een beetje dezelfde werklust heeft, nou...dan zit je echt gebakken hoor! :j ) en heb het manneke mee mogen maken vanaf dat ie geboren is. Hij is altijd al een lekker boevige maar lieve ondeugd geweest, wat dat betreft niets veranderd, als ik het zo lees.
Héél veel plezier met hem en succes op de wedstrijden straks!
Ben wel heel nieuwsgierig naar zijn stokmaat :o . Hij was bij ons al de grootste en de laatste keer dat ik hem gezien heb bij Jan en Brigitta was ie volgens mij nóg groter geworden.

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 16:52

@ Pluizebolpum: Wat leuk dat je ff bericht!:D
Hij heeft behoorlijke werklust, in het begin moest ie ff een beetje leren doorzetten met de galop, maar nu kan ie al lekker galoperen! Ik moet zeggen, hij geeft ook niet snel op. Het is een doorzetter.
Heb je foto's van hem dat ie jong was?
Bij de keuring is hij gemeten op 1.53m. Het id geen kleintje, maar dat is wel goed, ik ben ook geen kleintje!;) Het nieuwe zadel is ook een veel groter zadel dan er op de foto's op ligt, staat een stuk mooier!

Groetjes

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:18

RaichuHollow schreef:
Heb je foto's van hem dat ie jong was?

Hihi, hoeveel wil je er hebben? Ik heb alleen jammergenoeg maar twee als babyveulen, had toen geen werkend fototoestel, van later tot aan dat ie weg ging wel een heleboel.
Wel jammer, want toen hij pas geboren was had ie nog een rossig huidje en een bijna witte vacht, net alsof ie een cremello zou worden. Zelfs toen al boevig, zie hem nog zo achter die grasmaaier aan rennen. :D
1.53 is een beste lengte :j , zeker als je, zoals ik, kleintjes gewend bent (mja, ben dan ook niet zo lang ;) ).

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 10:13

Geweldig! Hij vind voetballen met de grote bal ook super leuk! Vaak doen we dat na de training, dan mag ie ff spelen, het liefst rent ie er in galop achteraan, keihard er tegen aan schoppen en er mooi weer achteraan rennen! Ik lig altijd helemaal in een deuk! haha
Graag zou ik wat foto's van je ontvangen! Kan ik er een mooi album van maken!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:16

RaichuHollow schreef:
Hij vind voetballen met de grote bal ook super leuk!

Dat méén je niet :wow: . Bij ons had ie ook een speelbal, om samen met z'n broertje gezellig mee te spelen, maar meneer wist nooit hoe hard ie daarvoor moest wegrennen. Al helemaal als die bal uit zichzelf door de wind bewoog. En geheid dat die dan van z'n moeder op z'n donder kreeg omdat ie dan weer in haar wilde kruipen :') . Mja...misschien was ie toen nog iets te jong om het concept bal te begrijpen. Leuk man, dat ie het nu wel geweldig vindt! :D
PB anders je emailadres, dan stuur ik je een setje.

Genta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 23:35

Wat een heerlijke uitstraling heeft 'ie! :)

Dutchstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 00:57

Wij willen ook graag foto's van hem als baby zien! :-)

Super gaaf paardje trouwens! Gave manen!

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 11:27

@ Pluizebolpum: Ik zal eens kijken of ie er een filmpje van kan maken! Haha wordt wel te paard dan :P
Hij moest er wel even aan wennen, maar al snel ging hij er tegen aan trappen en hup erachter aan!

Ik ben lekker met hem aan het oefenen voor de onderlinge in augustus. Dan doe ik gezellig mee aan de reining, trail en pleasure.
We zijn met de trail ook al lekker bezig! Regenjassen, balkjes, de bal, pionnen. Hij doet het super!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 13:26

Nou Lizet, daar is je kanjer dan! *\o/*

Nogmaals heel veel plezier van en met elkaar, maar dat lukt wel :D
Tot gauw!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 17:43

Voor de liefhebbers, Clever als 6 maand oud babypaard:
Afbeelding
Grappig dat ie die vlek (birdcatcher spot) nog steeds heeft en dat ie toen nog van die donkere beentjes had. En nee, dat was niet van de modder, zie die racestrepen op de voorbenen maar. ;)
@RaichuHollow: Heb je pbtje gehad, zal nu proberen wat plaatjes door te sturen...

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:15

Babyclever! :D wat een cutie <3

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 17:59

[quote="Pluizebolpum"]Voor de liefhebbers, Clever als 6 maand oud babypaard:
Afbeelding
Grappig dat ie die vlek (birdcatcher spot) nog steeds heeft en dat ie toen nog van die donkere beentjes had. En nee, dat was niet van de modder, zie die racestrepen op de voorbenen maar. ;)

Hij heeft die vlek idd nog steeds! Ook heeft hij wildstrepen opzijn benen, apart gezicht! Die strepen zie je in zijn zomervacht heel duidelijk!
Wat een droppie is het toch.. <3 <3 Haha ik ben ontzettend verliefd op hem! :D :o

kimmylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 14:46

Wat een lekkertje! Ik heb hem overigens ook nog gezien toen hij een paar dagen oud was. Toen was het ook al zo'n fijn kereltje.

Showmanship at Halter vond ie ook erg leuk. Voornamelijk het trutten en kroelen!! Gaat helemaal goed komen met jullie. Je bent lekker bezig met hem!!