Wat een heerlijke foto's! Zo bomproof als die van jullie zijn er niet veel denk ik!
SusanW
Geplaatst: 03-04-11 22:59
Wat heerlijk skippy! Wat een superbraaf dier is het toch!!!
_yvonne
Geplaatst: 04-04-11 08:48
Wat super stoer van jullie!
Monnik
Geplaatst: 04-04-11 09:11
Wat een verschrikkelijk leuke foto's!! Dat ziet er echt uit als een super leuke en zeer geslaagde clinic! Gefeliciteerd met de overwinning op jezelf trouwens !!
Wat een superleuk parcours. En wat een gave poooonieee. Heerlijk hè, als ze zeggen: 'kom maar vrouwtje, dat durf ik wel" Als jij je bedenkt: "als hij maar niet..." (doodknuffelen zou je ze op zo'n moment)
Ik ga de hindernissen onthouden, momenteel doen wij "schriktraining" in de buitenbak met alles dat langskomt nu het mooi weer is:grote landbouwmachines en dagjes-mensen op de motor of op de fiets met een stel schreeuwende kinderen. Maar als dat gewend is ga ik wat van je nabouwen...
Heerlijke foto's! Wat doet Flake het goed zeg!! Echt een super paard!
Backup
Geplaatst: 04-04-11 19:00
Flake is En wat vreselijk gaaf zeg dat ze dat zo doen en die foto dat hij over die banaan staat..............echt te grappig gewoon die blik in zn ogen
Wat een prachtig en braaf paard! Hij staat er nog net niet bij te gapen Leuk hoor. Zal je zien dat hij straks in het bos van een opwaaiend blaadje schrikt
Flakey! Wat is hij toch heerlijk relaxed Skip, het maakt hem allemaal niks uit. Heerlijk als hij jou er op sommige momenten doorheen sleept, heel bijzonder is dat. Lekker van hem genieten, hij ziet er echt super uit.