Super leuke foto's, het wordt nog druk met al die nieuwe jeugdruiters binnenkort op de appieshows
Monnik
Geplaatst: 14-03-11 09:42
Silvester wat ontzettend leuk!! Heerlijk je 2 mannen die van hun pony's genieten en als moeder lijkt me dit werkelijk het einde, je hobby delen met je kids! Hele leuke foto's!! Dat heet Pjotr goed gedaan!
Erg leuke foto's en wat een schitterende pony's...fijn dat alles goed is gegaan!
smax
Geplaatst: 14-03-11 10:31
Wat een leuke foto`s, en Silvester, 26 maar ziet er uit als een jonge god!!, Heerlijk he zo paard met zoveel ervaring! Zo vertrouwt! Mooie foto`s, Wat worden je jongens groot!
ManonGrr
Geplaatst: 14-03-11 10:36
wat een gewedlige foto's, puur genieten!
Blabla1980
Geplaatst: 14-03-11 10:36
Ontzettend leuk zeg! Wat heerlijk dat je zo'n lieve paardjes hebt waar dit mee kan
Rumpleteaser
Geplaatst: 14-03-11 11:17
Hele leuke foto's hoor, genieten!
Westerntrail
Geplaatst: 14-03-11 11:21
Wat super zeg zo,n paard, heerlijk zo met je zoons te lunnen rijden.
Wauw! Wat een gave foto's van twee heerlijke ritten! Wat zijn die pony's toch ENIG naast die lieve Silvester En die foto van het "overleg"... om bij weg te kwijlen gewoon zo lief!
Diana29
Geplaatst: 14-03-11 11:59
wat geweldig! en zo leuk om te zien! Mijn dochter wil graag een pony voor zich zelf (we delen nu een ijslander ) zodat we dat ook samen kunnen doen, buitenrijden. Maar ze zal nog even moeten wachten kan ik trouwens een misschien rare vraag stellen? een kennis van mij zei me dat je op een western zadel niet makkelijk kunt lichtrijden, klopt dat??
Wat een leuke foto's zeg!! Heerlijk dat je jongens het leuk vinden
Smoske
Geplaatst: 14-03-11 12:48
Ohhhh wat een super verslag zeg! En wat knap dat de jongens al mee op buitenrit gaan, de pony's zijn ook erg leuk en Silvester is hierbij natuurlijk een rots in de branding Zo braaf en geduldig! Ben ook benieuwd naar de eerste lead line classe met Milan! Gaaf hoor dat jullie gaan starten, het lijkt me heerlijk om zo met je kids en paarden te kunnen bezig zijn. Geniet er nog van!
Dit lijkt me idd de ultieme droom voor paardrijdende moeders ... maar ook voor hun kids! Een eigen pony en mee langs rots-in-de-branding Silvester ... laat die zomer maar komen!
wat een heerlijke foto's zeg! En wat geweldig, dat je je paard al zo'n 24 jaar bij je hebt, zo oud ben ik nog niet eens
CowgirlStore
Geplaatst: 14-03-11 13:45
Echt super joh! Hartstikke leuk dat je jongens dit ook leuk vinden (nog wel ) Geniet ervan en hopelijk zo lang mogelijk! Silvester ziet er trouwens ook nog super uit voor zn leefijd!
superpony
Geplaatst: 14-03-11 17:10
Geweldig zo Silvester!! Ik vond het ook heerlijk om te doen en mis die tijd wel hoor. We hebben ook wel gelachen vaak. Hij was een jaar of 5 en kon nog niet lekker zitten, dus moesten we stappen als meneer pijn in zijn buik kreeg bij het draven. Of ik reed door een bocht en was opeens het kind kwijt, was ie te scherp door de bocht gegaan of onze uberbrave shet had koppie naar beneden gedaan. Maar hij heeft er veel van geleerd. Helaas is het rijden wel zo goed als over. Nu neem ik shet nog zo mee en gaat zoonlief soms mee fietsen en binnenkort gaat ie voor de sulky, dus kijk er wel naar uit.
Geniet ervan en heel veel succes met de leadline. En super leuk dat je wat gaat organiseren voor de kleine kinderen!!