[WN] LoverBoy en Doc op de koeienknuffeldag van de A OK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

Re: LoverBoy en Doc op de koeienknuffeldag van de A OK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:53

wauw gave foto's van een wederom fanatieke doc!
respect voor loverboy!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:12

Nou zeker respect voor Loverboy! Jeetje en dat met een hernia _/-\o_
Mooie foto's! 8-)

MoReQuarabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 02:21

Wat heb ik genoten van de acties van Doc, zo scherp op de koe, echt te gek! Loverboy zat het super uit.

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 07:01

Grappig dat jij aangeeft dat hij door zijn lange lijf achter blijft in de bewegingen, ik dacht juist toen ik de foto's zag 'wat blijft hij geweldig goed in de beweging van zijn paard' :D Onwijs leuke foto's, en wat een power straalt Doc uit: ben blij dat ik geen koe ben en haar tegenover me heb staan :=

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 07:21

Dank weer voor jullie leuke berichten, laat mij de dag opnieuw beleven :D

Sonja, het was inderdaad enorm schrikken en we hebben ons heel veel zorgen gemaakt. Vermoeden is dat het door het hooi komt. Een verkeerde baal tussen de partij. Zo vreemd omdat de baal heerlijk rook en er ook super uit zag. Er zitten wel eens plekjes in het hooi, dat herken ik wel maar deze was juist heel mooi :? We hadden hem kunnen laten testen waar het in zou kunnen zitten maar dit had geen andere behandeling opgeleverd. We hadden de baal net open en deze is ook in zijn geheel weggegooit. Vreemd (maar gelukkig!!) is dat niet iedereen ziek is geworden.

MoReQuarabs zo heb ik zo enorm genoten van die van jou, wat een heerlijk dier is dat! Die oortjes :+: die oogjes :+: die had zo'n lol!! Wilde zo graag maar zo braaf aan het werk!!

JoyRider hier en daar zie je hem wel uit het lood zitten. Maarja, LoverBoy is natuurlijk geen ervaren koeienrijder en zijn paard wel := Geeft wel eens een hilarisch gezicht :)) Maar ook een ideale combinatie, LoverBoy wordt er zelf geheel niet heet van wat weer een rustgevend iets geeft voor Doc. Die is, zoals eerder gezegd, best explosief 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:33

Wat vaag Ods. Maar gelukkig alles goedgekomen!

Edit: helder moment en dat na tienen :D : hadden de geitjes ook ergens last van, of eten die geen hooi?

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-11 05:47

Nee gelukkig hadden die nergens last van, ook twee van de andere paarden waren niet ziek, gelukkig!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:48

Wieieie!! Fanatieke Doc :):) !

Wat een toestand joh, alle paarden ziek := . Dood beest in het hooi gezeten of zoiets?

Maarre: Doc is duidelijk terug }> !!

peggy74

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 13:37

dat moet leuk zijn heb het nog nooit gedaan gereden met een cutting paard zou het wel eens wille proberen

Diana29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:09

gaave foto's!!