[WN] Mijn stoere merrie voor het eerst tussen de koeien

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:03

Ziet er uit alsof jullie een leuke dag gehad hebben :D

Cowhorse7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:04

Citaat:
Je hebt wel een beetje gelijk en je verwoord wat mijn gevoel was toen ik ernaast stond........Ik dacht als ze mij maar niet aanvallen o.i.d Geen idee of koeien (beebie stiertjes :+ ) dat doen eigenlijk.Maargoed het is goed gegaan gelukkig maar de volgende keer blijf ik lekker óp m,n paard zitten :D

juist !! +:)+ kijk the point is...... ze vallen aan !!!! ze kunnen het echt!! and they are good in it!! *D :j
Maar ik wil me uiteraard niet bemoeien met de instructie daar. :o? .. (ai heb ik nu al een bischen gedaan... shame on me... :o :o :o :o )

succes!! en zeker blijven doen! aan je paard te zien wil ze wel!!! het is gewoon hartstikke gaaf!! :j

ben benieuwd naar fotos van de volgende keer!!! +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

sandyQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:05

leuke foto,s Paxine,zie ik het nou goed je rijdt met en duallyhalster ,hoe bevalt dat....

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 17:09

@Cowhorse7: :j idd shame on you! :D......Ik gooi het er maar op dat wij nog beginners zijn en niet beter wisten :D
6 maart ben ik natuurlijk een prof O:) en zal ik me wat meer profi gedragen :') Ik wil natuurlijk geen stierenvecht praktijken alá espanja

@SandyQ:Nee hoor dat is mijn zelfgeknoopte sidepull aan m,n Marylot endurance hoofdstel.Maar het bevalt wel goed :j.Ik was bang dat ik het bit door haar mond zou raggen in m,n enthousiasme dus vandaar dat ik maar iets bitloos aangedaan heb ;)

sandyQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:41

paxine schreef:
@Cowhorse7: :j idd shame on you! :D......Ik gooi het er maar op dat wij nog beginners zijn en niet beter wisten :D
6 maart ben ik natuurlijk een prof O:) en zal ik me wat meer profi gedragen :') Ik wil natuurlijk geen stierenvecht praktijken alá espanja

@SandyQ:Nee hoor dat is mijn zelfgeknoopte sidepull aan m,n Marylot endurance hoofdstel.Maar het bevalt wel goed :j.Ik was bang dat ik het bit door haar mond zou raggen in m,n enthousiasme dus vandaar dat ik maar iets bitloos aangedaan heb ;)

heel verstandig, en wat vind je nou leuker,dit of endurance...ik kon niet kiezen,ik vind alle2 leuk

paxine

Re: Mijn stoere merrie voor het eerst tussen de koeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 17:43

Euh.....allebei! Ik blijf het ook wel allebei doen denk ik :j Gelukkig heb ik een veelzijdig paard die alles leuk vind.En zo'n koeiendag is maar eens in de zoveel maanden dus dat past er ook nog wel bij :D

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:50

Ik zag de titel voorbij komen en ik dacht al: dat kan er maar één zijn. O:)

Jullie deden het vet goed maaaaaan! :D
Was ook heel leuk om naar te kijken haha..

_maaike_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:55

ziet er gaaf uit! :D
lekker veelzijdig paard

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 21:06

Jaaaaa Ier! jij bent de volgende keer ook aan de beurt met je eigen "koetje" Ik hoop echt dat Anco mee wil om foto's te maken en om Vi erheen te rijden :')
Nog bedankt voor de mooie foto's! Jij kan er wat van :j

@_maaike_D: Dankjewel! Ze is idd heel veelzijdig :j

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-11 11:06

Geen ruzie maken meiden! :oo
Ik vond het een leerzame dag en een ieder geeft les op z,n eigen manier.Ik heb het enorm naar m,n zin gehad en ga 6 maart lekker weer *\o/*

Eknowledge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 16:37

Leuke foto's zeg! Ook een leuk hoofdstel! :D

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-11 16:43

Dankje :D

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 15:00

Ik denk persoonlijk dat het juist wél veiliger is om naast het paard te lopen, als het paard helemaal groen is tussen de koeien en er nog nooit één van dichtbij heeft gezien.

Als het paard schrikt van een koe en een rare bokkesprong maakt, kun je meer brokken maken als je eraf dondert of als je paard er vandoor gaat (wat dan ook weer gevolgen kan hebben voor de andere paarden die erbij zijn). Als je ernaast loopt, dan heb je je paard meer onder controle en vaak voelen paarden zich ook zekerder als ze achter het baasje kunnen aanlopen. Wij hebben dit ook proefondervindelijk meegemaakt met een paard :j Voor je eigen gevoel is het vaak ook prettiger om eerst aan de hand tussen de koeien te lopen (tenminste dat vind ik wel en andere mensen die dit zo hebben gedaan ook).
Verder denk ik dat het wel meevalt over stiertjes die aanvallen. Dit zijn jonge dieren en vaak banger voor jou dan jij voor hun ;)
Bovendien heb ik alle vertrouwen ook in deze instructie, want zij hebben al zo veel en zo lang ervaring met koeien, dat ze echt wel weten wat ze doen. Ze zullen je nooit tussen deze koeien laten lopen, als er ook maar een spoortje van gevaar zou zijn.

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 17:33

Zoooo dan is dat probleem ook de wereld weer uit :D
Ik ben idd een groentje tussen de koeien en merrie lief ook.Ze kroop ook helemaal achter me weg dus ik denk dat ik er goed aan heb gedaan.Ik was alleen gewoon benieuwd wat cowhorse haar menin g erover was ;)
No hard feelings verder ;) :D

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 19:35

Moderatoropmerking:
Beetje mosterd na de maaltijd maar wel een aantal berichten verwijderd. Het is niet wenselijk om op de bal te spelen en daarom zijn deze berichten ook verwijderd. In zo'n geval kan men beter elkaar via een andere manier benaderen ipv iemands topic te vervuilen van persoonlijke sneren.

Graag nu weer ontopic blijven :)

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 23:20

Ziet er erg leuk uit, hebben de smaak al lekker te pakken zo te zien :j

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:55

Wow! Jullie zijn echt van alle markten thuis! +:)+

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 19:54

Dravers rule!! :D Vooral de mijne *\o/* :D

plaaggeest01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 12:40

wat super leuk om tezien !!

odakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 18:57

Wat een leuke foto's, wil het met mijn paard binnenkort ook gaan proberen.
Lijkt me ontzettend leuk om te doen.