Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Je hebt wel een beetje gelijk en je verwoord wat mijn gevoel was toen ik ernaast stond........Ik dacht als ze mij maar niet aanvallen o.i.d Geen idee of koeien (beebie stiertjes) dat doen eigenlijk.Maargoed het is goed gegaan gelukkig maar de volgende keer blijf ik lekker óp m,n paard zitten
.. (ai heb ik nu al een bischen gedaan... shame on me...
)
idd shame on you!
......Ik gooi het er maar op dat wij nog beginners zijn en niet beter wisten 
en zal ik me wat meer profi gedragen
Ik wil natuurlijk geen stierenvecht praktijken alá espanja
.Ik was bang dat ik het bit door haar mond zou raggen in m,n enthousiasme dus vandaar dat ik maar iets bitloos aangedaan heb
paxine schreef:@Cowhorse7:idd shame on you!
......Ik gooi het er maar op dat wij nog beginners zijn en niet beter wisten
6 maart ben ik natuurlijk een profen zal ik me wat meer profi gedragen
Ik wil natuurlijk geen stierenvecht praktijken alá espanja
@SandyQ:Nee hoor dat is mijn zelfgeknoopte sidepull aan m,n Marylot endurance hoofdstel.Maar het bevalt wel goed.Ik was bang dat ik het bit door haar mond zou raggen in m,n enthousiasme dus vandaar dat ik maar iets bitloos aangedaan heb
Gelukkig heb ik een veelzijdig paard die alles leuk vind.En zo'n koeiendag is maar eens in de zoveel maanden dus dat past er ook nog wel bij

Voor je eigen gevoel is het vaak ook prettiger om eerst aan de hand tussen de koeien te lopen (tenminste dat vind ik wel en andere mensen die dit zo hebben gedaan ook).

Vooral de mijne