[WN] Just burn that Starlight

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:26

Ja maar dit is geen jaarling, ze is bijna 2. De laatste foto met zadel is volgens mij de meest recente, daar is ze zeker niet te dik. En er zit erg veel verschil tussen de ene en andere 2 jarige Quarter. In Amerika beginnen ze soms al met training op reining Quarters als ze van deze leeftijd zijn. Deze zien er ook al meer uit als paard dan als veulen.

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 01:23

Afbeelding
Amerikaanse Jaarling..

De jaarling hier op de foto's is idd wat dik (typisch jaarling) en niet te vergelijken met de slank getrainde hierboven, maar het breed zijn e.d. is toch gewoon spieren en ras eigen.

Kimmie_girl

Re: Just burn that Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 02:03

Die met zadel is inderdaad de recentste. Het klopt dat ze inderdaad een buik heeft. Maar vet is ze echt niet. Ze was echt dik en krachtvoer geminderd. Nu begint ze juist iets magerder te worden, kan namelijk, ondanks haar dikke vacht haar ribben zien. En ja ook dat is niet de bedoeling.
Zo vet laten worden gaat heel makkelijk. Zomers als jaarling het land op met de groep en tsja daar eten ze zoveel als ze willen. Gaat ik mijn paard echt niet binnenhalen omdat ze dat met de groei nodig heeft. Ene quarter is inderdaad de ander niet. Zijn verschillende gebouwde types die je niet eens kan vergelijken met elkaar. Die halter kan wat mij betreft gestolen worden. Heb dat gedaan voor de ervaring.

Moeders is ook een flinke en zoals het er nu uitziet gaat ze aardig die kant op.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 21:50

Al die Burnie's lijken op elkaar kwa hoofd! Echt grappig om te zien hihihi.

Mooie meid heb je hoor ;) Ben benieuwd wat ze gaat doen!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 12:59

Wildgirl schreef:
Dat spelenderwijs een keer opzadelen kan weinig kwaad maar wat ik me wel afvraag....waarom laat je een jaarling in vredesnaam zó vet worden?
Is dat alleen voor het halteren?
Ik zou daar toch even kritisch naar kijken met het oog op de gewrichten,banden en aanhechtingen van de spieren....

zo, goedemorgen..

Ze zou iets slanker kunnen maar het is ook gewoon een breed gebouwde GROTE merrie..

Ze ziet er goed uit Lara.. en ze blijft knap!

Kimmie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 20:31

Dank je wel Esther!! Ze is nu meer dik van vacht dan van vet. Staat nu weer op iets meer voer. Begonnen haar ribben weer te zien. Alleen ja die buik haha, komt van het voorjaar wel goed als ik haar langzaam oppak met grondwerk!! Lopen paardjes rond met dikkere buiken.

Jij ook bedankt Tiara

lollypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 22:22

Knap paardje heb je daar :D

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:24

he daar is knappe Kimmie!!! *\o/* *\o/* *\o/*
had het topic helemaal nog niet gezien :+