Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quarterH schreef:roper in europa... das knapaangezien het hier geen officieel onderdeel is en er dus geen officiele wedstrijden zijn.
Ik heb de race ook gezien maar ik vond alle deelnemers goed rijden niet alleen de thunderguys, maar ook de andere belgische en NL deelneemers en ook Herbert uit Duitsland zette een hele snelle tijd neer (arena record volgens mij..) . Dat het ´blinde´paard de laatste race de weg een beetje kwijt was kwam denk ik vooral door het geluid maar hoe ik hem verder op de wedstrijd maar ook daarbuiten gezien had heeft hij er veel plezier in en maakte hij eerder een vrolijke indruk inplaats van angst ofzo.
En als je dan toch kritiek hebt kun je het ook opbouwend of adviserend brengen quarterH schreef:roper in europa... das knapaangezien het hier geen officieel onderdeel is en er dus geen officiele wedstrijden zijn.
ik vind eigenlijk vooral dat de mensen van de thunder guys de boel gewoon goed onder controle hadden.
dit was niet alleen wat doelloos rondrennen/racen en hopen dat je hem op tijd omgetrokken krijgt maar gewoon paarden die luisterden naar de eigenaren.
.
Namens ruiter en paard die meededen (niet lid van de Thunderguys, maar wel tijd en training steekt in basis en techniek en paard die automatisch went .. eerder te kort als te wijd en beslist niet omgetrokken word ) quarterH schreef:mijn paard wordt ook wel eens zielig genoemt omdat ie een bitje in heeft bv. daar ga ik vervolgens ook niet volledig van over de zeik. iedereen heeft een andere kijk op wat hij zielig vind. geen reden om zo op te reageren (de verwijderde post).
omtrekken bedoel ik niet geheel als negatief hoor.
en zoals gezegt, ik vond het op de westernexperience ook beter dan in lier over het algemeen, wat je zelf ook al zei.
coydog schreef:Je mening baseren op 1 waarneming zal in iedere meting niet serieus genomen worden.
Neem meerdere runs en kom dan eens met een oordeel.
Overigens, als het mij overkomen was met mijn paard had er gestaan dat ik een fout maakte en niet dat het zielig was voor het paard.
Dat is nu zo jammer, omdat het paard blind is vorm je meteen een andersoortige mening.
, en ik was er nu niet bij, maar ik kan sommige reacties wel begrijpen!Sassy4barrel schreef:Het is niet bedoeld om te gaan sneren.. Maar tot nu toe zijn jullie 2 de enige met negatieve reakties.
Sassy4barrel schreef:niet vervelend bedoeld maar ik vind kritiek is het beste als het opbouwend of adviserend is op rijtechnisch gebied (zoals Nadieh hierboven ook al schrijft)
Gleyla schreef:In het heetst van de strijd is het nu eenmaal niet gemakkelijk om alles goed te doen.