[WN] Weer Mylo! :D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CoosjeGC

Re: Weer Mylo! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:57

Hoi Troi, Oh sorry, had het niet goed gelezen. Je hebt helemaal gelijk. Stom,stom, stom. Ik zie ze elke dag samen groeien en dat is echt super!!!! Ook voor ons natuurlijk omdat je ziet dat Mylo het super naar zijn zin heeft bij zijn nieuwe baasjes. Esther, echt top hoe jullie voor Mylo zorgen!!! Heb begrepen dat Peter, Richard wil gaan helpen. Keileuk toch!! Hebben de mannen ook iets te doen, kunnen wij koffiedrinken, hahaha!!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 22:00

Buitenzorg schreef:
Bij de vorige eigenaar(s) heeft Mylo wel aan de hand kennis gemaakt met balkjes enzo (IHT) maar gisteren onder het zadel de eerste keer!

Ehm, was mijn beginpost niet duidelijk?

*edit* Zie dat Troi me voor was :D

CoosjeGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:09

Sorry Esther!!!!! Ik had het niet goed gelezen!! Mijn fout!!! Soms lees je dingen te snel. Weer een leer voor de volgende keer! Ik vind het super hoe het met jullie gaat. Je ziet zoveel vooruitgang in een paar weken. Je kan echt zien dat jullie een team aan het vormen zijn met zijn 2tjes. In het begin vond ik het een beetje moeilijk, maar nu geniet ik echt als ik jullie 2 zie rijden. Het ziet er zo goed uit, volgens mij kan je zo naar de wedstrijden en dan brengen jullie het er heel goed vanaf dat weet ik zeker. Het is een hele mooie combi om te zien!!! Dus nogmaals sorry dat ik het verkeerd gelezen heb. Hoop dat je niet boos bent, want dat was absoluut niet mijn bedoeling.

CoosjeGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:33

Esther,
Dank je voor je PB!!!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:10

Ziet er super uit! Wat een leuke combi zijn jullie!

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:44

Wat ontzettend leuk dat jullie samen al van die nieuwe dingen doen! Echt genieten zo :)) Leuk dat JP ook al zoveel vooruitgang zag, dat is toch een mooi compliment!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:27

wat fijn dat je zoveel plezier hebt van mylo!!
En dat het zo goed klikt :)

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:18

Jeetje... blijf het een super mooi dier vinden!
Wat zijn jullie een genot om naar te kijken Esther ;)

Maaruh... je hebt zeker nog nooit gezien wat voor kabouters er achter sommige balkjes zitten? :+

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 19:15

Thnx allemaal! :D

Vandaag geprobeerd met 2 balkjes in galop en jahoor! <3 Hij deed t super! De eerste x sprong hij echt over allebei heen dus lag ik scheef op Mylo en lag er bijna naast van t lachen :D en daarna ging hij over 2 balkjes net zo vlak als over eentje! Knap paard!

Westernfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 10:28

Gaaf hoor! Ik kom kijken naar jullie debuut op 17 april in Oud Gastel. Wat maken jullie een vorderingen zeg. (Ik hoop dat Jelita in de toekomst dit ook snel leert. Trail vind ik zo leuk om te doen. Nog even een half jaar wachten, dan mag ze naar JP om ingereden worden.)

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:05

Hallo stalgenootje :D wat leuk om beelden op bokt tegen te komen :P

Kben van die haflinger :P