Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We rijden vaak ook bij de Aarlese visvijver. Of de andere kant op richting de Stippelberg. Maar de Stippelberg zelf dan moet ik wat meer de tijd nemen. Je kunt echt eindeloos buiten rijden daar he!
Toekie schreef:Thanks! Het is inderdaad De Grotelse Heide. Geen idee hoe die slootjesroute heet, zou best de Esperloop zijn. Haha. Ik rijd normaal ook aan de andere kant van de sloot, vandaar dat ik we nu ook ''in de problemen'' kwamen.We rijden vaak ook bij de Aarlese visvijver. Of de andere kant op richting de Stippelberg. Maar de Stippelberg zelf dan moet ik wat meer de tijd nemen. Je kunt echt eindeloos buiten rijden daar he!
Ik rijd hier nu ook zo'n twee jaar, maar ken de weg al best wel. Hihi. Bij de Stippelberg nog niet hoor, daar ben ik nog niet zo vaak geweest.
Gelukkig is de weg er naar toe (als we de bosroute nemen) ook leuk. 
Toekie schreef:Bedoel je de hei waar die koeien ook lopen (van mijn eerste foto)? Echt prachtig daar! Maar dacht dat paarden daar verboden waren?
Toekie schreef:Maar inderdaad ongeveer een kwartier voordat we dan echt bij die koeien zijn zeg maar (de hei). Met zo'n drie kwartier zitten we al in de Stippelberg schat ik zo. Als je draaft en stukken galoppeert nog wel sneller misschien. Maar dan moet je de rit daar nog gaan maken.Gelukkig is de weg er naar toe (als we de bosroute nemen) ook leuk.
.
ondanks dat ik vrij stevig doorrij....corinne1981 schreef:Sssst... Mag inderdaad niet, maar is wel heerlijk om te rijden.
Toekie schreef:Jac schreef:jaaaaa, mooie omgeving!! Heb er heimwee naar....vooral het slootpaadje ja, en dan in de zomer, net de Ardennen! Lekker hoor!
Kom een keer deze kant op!!!
. kunnen we een keer wat afspreken om een lekker ritje te maken! Zowel mijn vriendin als ik weten de weg daar, en een shortcut naar de Stippelberg vanuit jullie!!
corinne1981 schreef:Sssst... Mag inderdaad niet, maar is wel heerlijk om te rijden. Wij gaan altijd bij de ingang vlak bij het Grotels Hof door de poortjes, dan kan je aan de overkant er weer uit en dan zit je zo bij de weg tussen Bakel en de Mortel (dat is een heel stuk afsnijden richting de Stippelberg).
In mijn profiel zie je bij een van de eerste foto's dat we daar aan het pauzeren zijn.
Ik zou het zelf niet durven (ik vind die koeien verraderlijk kalm
) maar ik zal niets zeggen hoor. 
Jac schreef:Das een goed idee, vriendinnetje van me verhuist binnenkort naar een adres vlak bij de ´paal´. kunnen we een keer wat afspreken om een lekker ritje te maken! Zowel mijn vriendin als ik weten de weg daar, en een shortcut naar de Stippelberg vanuit jullie!!
keep in touch!

. Bon maakt er iig niks van. Braaf peerd
.