[WN] sneeuwrit met deep straw en co

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yerry

Re: sneeuwrit met deep straw en co

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 11:01

ziet er goed uit!!

IngeHorsting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:12

echt super ik heb er ook nog een bloodvoets op stal staan en denk ook elke keer nu ga ik er op uit.
echt geweldig.

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 18:33

Gewelidg mooi zo'n foto's {:) Prachtige paardjes en wat een mooie, gezellige omgeving.

Ik heb vorige week ook een sneeuwrit gemaakt samen met stalgenootje, was écht PUUR genieten. Wat een ervaring gewoon! Allereerste keer dat ik zoiets heb gedaan in de 5 jaar dat ik mijn paard heb :o Er zijn toen ook foto's gemaakt, maar ik heb ze helaas (nog) niet in mijn bezit, dus geen topic voor mij...

Veel plezier nog met de paardjes :D Ziet er echt top uit!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:53

Oow wat een heeeeerlijke foto's! Super!!
Ik word hier stiekem wel een beetje jaloers op hoor. Je kunt hier ook prachtig buitenrijden maar ik durf niet in de sneeuw, met name het stuk over de weg voordat we in het bos zijn. :=

Veel plezier nog met jullie ritten, de sneeuw blijft vast nog wel even liggen en anders komt er ongetwijfeld nog genoeg bij deze winter. :D

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 19:27

Nu ben ik toch ook jaloers hoor, als ik deze prachtige foto's zie!
Ik moet ook over een stukje weg, maar die ligt er spekglad bij, dus das echt balen dat we niet aan het bos geraken. Heb ik de mijne nu ook blootvoets gekregen, dju toch :-)

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:41

Mooie fotos, Mooie omgeving ook en fijne paarden zo te zien :) wij hebben deze winter ook al een paar keer in de sneeuw gereden. Echt heerlijk. De paarden werken hard in de sneeuw, dat is flink stappen voor ze maar ze vinden het heerlijk. Ook blootvoets want met ijzers is het te glad en zoveel mogelijk op ´verse´sneeuw rijden scheelt ook :)