Hihi ja die laatste foto was 1 van de eerste keren naar buiten. De toenmalige eigenaar wou dat ik met Ruby het meertje in ging, maar Ruby dacht daar anders over... Zo ging het meestal, Ruby bepaalde wel waar we naartoe gingen en waar niet hihi.
CowgirlStore
Geplaatst: 28-10-10 12:50
Hey Nadieh! Jouw paard ook 18 en met de VUT? Dat is toevallig! Dan kunnen we elkaar de hand schudden Ik wens je nog veel plezier met haar en lekker genieten van het buitenrijden hoor, doen wij ook
Je mag met recht trots zijn op Ruby Schattige foto die laatste
Romkabouter
Geplaatst: 28-10-10 12:54
XxNadiehxX schreef:
Zo ging het meestal, Ruby bepaalde wel waar we naartoe gingen en waar niet hihi.
En ze heeft je toch mooi gebracht waar je nu bent
Arrows
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-10 13:09
Romkabouter schreef:
XxNadiehxX schreef:
Zo ging het meestal, Ruby bepaalde wel waar we naartoe gingen en waar niet hihi.
En ze heeft je toch mooi gebracht waar je nu bent
Haha ja, het duurde toch wel een jaar voordat ze me neit meer meesleurde naar de wei...
Wat een leuke foto die laatste! En dat verschil! Je mag zeker trots zijn
nice_cowgirl
Geplaatst: 28-10-10 15:35
RubyRubyRuby!!!!!!! Je mag met recht trots zijn op haar hoor Nadieh!!!!!!!!! Echt een toppertje!!
En wat leuk dat je lekker met haar de bossen in gaat!! Lekker genieten, moet het alleen ff wat mooier weer worden
En vertel is wat over dat nieuwe paard?? Is die ook van jou??
Nou meid ik spreek je snel!!!!
(K) Shan
Backup
Geplaatst: 28-10-10 20:18
a tribute to Ruby Verdient !!!!
kimgirltibor
Geplaatst: 28-10-10 21:12
moooi eerbetoon aan je paardje. hahah die laatste foto. ach iedereen moet ergens beginnen. ik denk dat ik van mijzelf ook liever geen foto's van vroeger meer teurg zie
Goedzo meid! Wees maar trots op die eigenwijze donder van je! En op jezelf! Echt geweldig gedaan meis en veel plezier met je nieuwe paardje! Een heel mooi eerbetoon aan een heel mooie merrie
Nou mag Ruby lekker rondhobbelen hihi!
Signe
Geplaatst: 02-11-10 22:17
Wat een heerlijke foto die laatste! Echt super koel dat is er eentje voor in de kronieken. Gefeliciteerd Ruby met je pensioen.
Hopelijk kun je nog heel lang van haar blijven genieten!
eschpolder
Geplaatst: 07-11-10 20:13
he nadieh mooie foto's je mag dit jaar goed afsluiten en ruby lekker met pension laten gaan. jullie hebben het echt super gedaan,succes met je nieuw paard en weer tot volgend wedstrijd seizoen.
Schatje ik schiet er een beetje van vol . Ik heb je zo zien groeien met Ruby en keek zo tegen jullie op toen ik net begon met mijn bossecrosspony . (nu alleen nog maar meer trouwens ) Ze heeft het verdient !