@ Mac: Aha, zoals ik al zei, jij bent 1 van de mensen op wie ik dan erg jaloers ben...
Wat moet dat geweldig zijn om daar te kunnen rijden wanneer je wilt en daar niet alleen de mooie lente en zomer, maar ook de prachtige herfst en de winter mee te kunnen maken!! Ik hoop dat je er super van geniet 
@ Mayflower: Hey Marjolein, dat is lang geleden!! Ik sta inderdaad nog steeds bij Gerrit, bevalt me goed
ik zag dat jij een ander paard hebt? Je had eerst toch een kruiising met Quarter? Het paardje dat in je profiel staat is een beauty zeg!!! Waar sta jij nu?
@ _Kiki_ & MonicaG: Dank je wel! Ik vind het zo leuk dat iedereen dat ziet!! Vlak ervoor ging het niet goed met Ademo, al 2 à 3 weken lang niet. Zijn maatje was namelijk ingeslapen en ineens was de hele levenslust van Ademo verdwenen, hij kon niet meer ontspannen (staart strak tegen zijn billen aan, ook tijdens trainen niet relaxt te krijgen) en was 'tam', zijn ogen spraken niet meer, werken wilde hij niet meer en wat ik ook probeerde, niets leek hem te helpen. Gelukkig stond deze vakantie er al! Het heeft 3 dagen geduurd voordat ik positieve verandering zag en daarna ging het heel snel en was hij weer het stralende en ondeugende, attente, werkwillige paard wat jullie hier op de foto's zien. Misschien een beetje onwetend van mij, maar ik had nooit, maar dan ook nooit gedacht dat het overlijden van zijn weilandmaatje zoveel impact op hem zou hebben. Ben er heel erg van geschrokken, vond het vreselijk sneu! Gelukkig is hij helemaal bijgekomen 
@ Swift: Kirsten!!!!!!!! Ik wist helemaal niet dat jij ook op Bokt zat? Wat leuk!! Zeker een aanrader!! Ze worden ook heel erg sterk van die rechte zandpaden, Ademo zag er prachtig uit toen we weer thuis waren oa qua bespiering. Ik gun het jullie enorm!!
@ Sjintoo: Dank je wel
Het was ook een waanzinnige tijd en zal het nooit vergeten. Deze foto's helpen daar natuurlijk extra bij, maar ook het positieve effect voor Ademo heeft mij heel erg geraakt