[WN] Koeien stoeien op de AOK Rach

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Krab54

Re: Koeien stoeien op de AOK Rach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 07:32

Thnx! :-)

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 07:41

Monnik schreef:
Ha de foto's van je westerndebuut Tijn ;). Je hebt het toppie gedaan +:)+

Jac en ik zijn regelmatige lessers bij Jan van de AOK ranch en voor deze dag had ik een priveles geboekt en gevraagd of Tijn ook zin had. Dat had ze :D.
Van te voren had ik al verteld dat Jacqie een totaal ander paard wordt als ze bij de koeien is, ze heeft echt de cowsense zoals Jan dat zo mooi zegt altijd. Maar zelf meemaken hoe een paard veranderd is toch anders.

Geen teugelbrug CC omdat Tijn haar eigen binnenhand dan beperkte. En ach wie heeft er nou niet eens een keer z'n teugel laten vallen? Vindt het alleen maar stoer dat ze die foto ook hier neerzet :j.

Daar ben ik het helemaal mee eens!!! Ik weet dat alle bokkers als prof ruiters geboren worden! :+ Ik laat ook wel eens een teugel donderen, of nog beter mezelf!!! En dat na 29 jaar eigen paarden hebben... Dus het getuigd van lef dat ze die foto heeft geplaatst!!!

Vind de foto´s erg leuk om te zien... Wanneer je paard een koe spot en aan het werk gaat, dan is er geen beter (en vond het soms zelfs een beetje eng hoe fanatiek ze kunnen zijn) gevoel dan dat!