[WN] [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:32

Redneck schreef:
Als je de (oude) regels bekijkt, zijn deze topics ten onrechte verplaatst. Beleren van jonge paarden valt onder training en een buitenrit is eigenlijk hetzelfde als een trailride... 8-)

Mee eens :j Dat vonden wij ook allemaal maar volgens de mods viel dit niet onder training en werden ze wel degelijk verplaatst, ook buitenrijfoto's.
Dus als deze nieuwe regels inhoudt dat de twee mogen blijven staan dan is dat een vooruitgang.
Dat de regels niet veel anders klinken dan de vorige ben ik het mee eens maar ik neem aan dat er wel degelijk wat veranderd in de interpretatie.

xSproetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 14:31

Veel beter ;)

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 17:32

Er is zeker wel wat veranderd, idd wat een aantal al aangaven hebben wij voorheen buitenritten verplaatst en die zijn nu welkom op WN-ITP. Voorheen stond er idd Trail-Rides en daaronder verstonden wij ritten zoals Farmers Field Trail en Eastern Trail Ride. Daarmee dus geen buitenritten, die werden verplaatst naar ITP.

Voorheen werden trainingsfoto’s verplaatst van onbereden Westernpaarden, dat hoeft niet meer. Deze kunnen gewoon op WN-ITP neergezet worden als men dat wil.

Hopelijk is het zo wat helderder dan mijn eerste uitleg en als er nog vragen zijn horen wij het graag! Ook als er onduidelijkheden zijn waarom je topic door ons verplaatst is kan je ons altijd om uitleg vragen :)

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 22:28

Thanks Ods, dit klinkt dan idd beter! :j
Ben benieuwd hoe t zal gaan en of er weer meer geplaatst wordt!